شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
1700 کیلومتر پروژه راهسازی در کشور از طریق فاینانس داخلی اجرایی می شود
30 اردیبهشت 1395 ساعت: 15:22
شناسه : 5529
1

به گزارش بامردم، اداره کل راه وشهرسازی گیلان در کارگاه آموزشی جذب فرصتهای سرمایه گذاری که با حضور8 استان پیشرو در جذب سرمایه گذار پروژه های عمرانی، در گیلان برگزار گردید، مهندس حیدری مدیرکل دفتر مشارکتها وجذب سرمایه گذاری وزارت راه وشهرسازی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به محدودیت هایی که دولت در […]

پ
پ

به گزارش بامردم، اداره کل راه وشهرسازی گیلان در کارگاه آموزشی جذب فرصتهای سرمایه گذاری که با حضور8 استان پیشرو در جذب سرمایه گذار پروژه های عمرانی، در گیلان برگزار گردید، مهندس حیدری مدیرکل دفتر مشارکتها وجذب سرمایه گذاری وزارت راه وشهرسازی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به محدودیت هایی که دولت در تامین منابع مالی پروژه های زیر ساختی دارد تصمیم گرفتیم تا با استفاده از ظرفیتهای قانونی ماده 56 قانون الحاق بخشی از مقررات مالی دولت ،نسبت به تامین مالی پروژه ها اقدام کنیم.
وی افزود:هم اکنون با برگزاری وانتشار فراخوان های صورت گرفته برای 16 پروژه به طول تقریبی1700 کیلومتر توانستیم متقاضیان فاینانس داخلی را به ارزش 7هزار میلیارد تومان جذب کنیم وامیدواریم که در طول سال 95 بخشی از این فرایند محقق شود وتحولی در حمل ونقل کشور صورت گیرد.
مهندس علی خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان نیز با اشاره به تنگناهای مالی دولت در اجرایی نمودن پروژهای عمرانی،گفت:یکی از راههای برون رفت اجرای پروژه های عمرانی در سطح کشور،استفاده از بخش خصوصی وظرفیت هایی که در ماده 56 قانون قانون الحاق بخشی از مقررات مالی دولت . پیش بینی شده است.
وی افزود:در استان گیلان 4 پروژه بطول 60 کیلومتر با بهره گیری از ظرفیتهای این قانون اجرایی می شود که شامل پروژه های انزلی-رضوانشهر، سراوان – ملاسرا – شفت، بازکیاگوراب – سیاهکل که مجموعا4 پروژه در قالب 4 قرارداد با ظرفیت 620 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با ابراز خرسندی ازجذب سرمایه گذار داخلی خاطر نشان کرد:امیدواریم با فرایندی که این مجموعه درسازمان مدیریت طی می کند وطی چند مدت آینده مجوزهای قانونی آن اخذ می شود تحولی عظیم در بخش حمل ونقل وبویژه محورهای مذکوررا شاهد باشیم.
لازم به ذکر است کارگاه آموزشی جذب فرصتهای سرمایه گذاری با حضورمدیران کل، معاونین وکارشناسان ادارات راه وشهرسازی استانهای خراسان رضوی ،ایلام،گلستان،زنجان،قزوین،،سمنان،خوزستان وگیلان برگزار گردیدکه در این بین،استان گیلان به عنوان آغازگر وپایلوت این طرح در حوزه وزارت متبوع شناخته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.