یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
آمریکا چهره ای غیر قابل اعتماد در دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران است
31 اردیبهشت 1395 ساعت: 11:35
شناسه : 5554
4

نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه آمریکا چهره ای غیر قابل اعتماد در دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آمریکایی ها با اعمال توطئه هایی از قبیل ترور و تحریم به دنبال تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران است به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در مورد چهره آمریکا در پسابرجام، […]

پ
پ

قربانی1

نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه آمریکا چهره ای غیر قابل اعتماد در دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آمریکایی ها با اعمال توطئه هایی از قبیل ترور و تحریم به دنبال تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در مورد چهره آمریکا در پسابرجام، اظهار کرد: دولت آمریکا در طول تاریخ بابرکت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن شماره یک انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آمریکایی ها با اعمال توطئه هایی از قبیل ترور و تحریم به دنبال تخریب بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم  آستانه و کیاشهر در مجلس با تاکید براینکه آمریکا خوی استکباری دارد، اضافه کرد: آمریکا همواره چهره ای غیر قابل اعتماد در طول تاریخ در منظر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قربانی با اشاره به اینکه آمریکا ایران هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز کرد: هزینه های زیادی هم در این راستا انجام داده اند.

وی با بیان اینکه  آمریکا، نسبت تروریست را به غلط به ایران می دهد، اظهار کرد: خود آمریکا تروریست بین المللی است و نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت از مستضعفان جهان حمایت می کند.

کاسپین
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.