جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
برپایی عدالت هدف اصلی انبیاء الهی است/ ایران دروغ هلوکاست را برملا کرد
31 اردیبهشت 1395 ساعت: 15:15
شناسه : 5568
3

امام جمعه رشت با بیان اینکه در آخر الزمان دنیا پر از ظلم و بی عدالتی می شود، گفت: طبق احادیث و روایات امام زمان (عج) زمانی که دنیا پر از ظلم شده است ظهور می کند به گزارش بامردم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی […]

پ
پ

آیت الله قربانی

امام جمعه رشت با بیان اینکه در آخر الزمان دنیا پر از ظلم و بی عدالتی می شود، گفت: طبق احادیث و روایات امام زمان (عج) زمانی که دنیا پر از ظلم شده است ظهور می کند

به گزارش بامردم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)، اظهار کرد: خداوند جهان را برای عدالت آفریده است.

وی با اشاره به ویژگی های امامت امام عصر(عج)، گفت: در آخر الزمان دنیا پر از ظلم و بی عدالتی می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه طبق احادیث و روایات امام زمان (عج) زمانی که دنیا پر از ظلم شده است ظهور می کند گفت: این در حالی است که ما خودمان نباید حامی ظلم و ظالم باشیم.

قربانی با بیان اینکه هدف پیامبران الهی پیاده کردن عدالت در جهان بود، بیان کرد: عدالت به معنی این است که چیزی در جای خود باشد و هرکسی حق خود را دریافت کند.

وی با بیان اینکه بلاخره عدالت در جهان برپا می شود، گفت: در روایات آمده است که روزی جهان پر از عدل و داد می‌شود و امام زمان (عج) ظهور می‌کند.

امام جمعه رشت گفت: در آینده‌ای نه چندان دور قدرت حاکمیت خداوند توسط امام عصر (عج) در زمین تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه با برپایی عدالت صالحان و شایستگان روی زمین حکومت می‌کنند، تصریح کرد: انتظار به معنای آماده کردن امکانات و محیط برای ظهور عدل و داد الهی است.

قربانی با بیان اینکه خداوند جهان را بیهوده نیافریده بلکه دنیا را برای زندگی عادلانه آفریده است، تصریح کرد: اگر یک روز از عمر دنیا باقی مانده باشد خداوند آن روز را به قدری طولانی می‌کند تا امام عصر (عج) ظهور پیدا کرده و دنیا را پر از عدل و داد کند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی لرزه بر حکومت آمریکا و رژیم صیهونیستی انداخته است، آمریکا و اسراییل مطمئن باشند که دنیا همیشه به کام آن ها نمی چرخد.

امام جمعه رشت به فضیلت نیمه شعبان و میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)، گفت: در میلاد امام مهدی (عج) تنها به چراغانی کردن محله توجه نکنیم بلکه دل‌های را آماده ظهور کنیم.

وی با اشاره به سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، افزود: رزمندگان و ولی‌نعمت‌های ما خرمشهر را فتح کردند و پوزه صدام را به خاک مالیدند.

قربانی در ادامه با اشاره به شهادت شهبد بدرالدین ذوالفقار حزب‌الله لبنان، گفت: حزب‌الله با شهادت بدرالدین زمین‌گیر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عربستان و اعراب خلیج فارس آمریکا این شیطان بزرگ را عبادت می کنند، گفت: آن ها به آدم‌کشی رو آورده‌اند و خداپرست نیستند.

قربانی با اشاره به تبیین حقایق دینی توسط علما و طلاب، بیان کرد: روحانیت باید حقایق دین را برای مردم بیان کنند.

وی با بیان اینکه شاهد تناقض گویی در دنیای امروز هستیم، افزود: غرب و آمریکا حالا برای برداشتن تحریم ها بهانه هایی به عنوان دفاع از حقوق بشر آورده اند و می گویندد تحریم بر نمی‌داریم تا آزادی حقوق بشر در کشور انجام شود.

امام جمعه رشت با حواشی پیرامون فرقه ضاله بهاییت، گفت: بهایی‌ها منکر قرآن و خداوند هستند.

وی با بیان اینکه ایران دروغ هلوکاست را برملا کرد، افزود: اگر کسی از هلوکاست حرف بزند برایش زندان می برند اما اگر در ایران یک نفر زندان برود می گویند در ایران آزادی نیست.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.