شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
حضور تنها نماینده گیلان در هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان + تصاویر
1 خرداد 1395 ساعت: 6:57
شناسه : 5592
1

کمیل کیانی راهنمای گردشگر (Tourist Guide) لاهیجانی به عنوان تنها نماینده گیلان در هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان 28 الی 31 اردیبهشت 95 شرکت کرد. به گزارش بامردم، وی با در اختیار داشتن تنها غرفه (مشترک) مربوط به استان گیلان به معرفی جاذبه های گردشگری این استان پرداخت. گفتنی است هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری، هُتل […]

پ
پ

کمیل کیانی راهنمای گردشگر (Tourist Guide) لاهیجانی به عنوان تنها نماینده گیلان در هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان 28 الی 31 اردیبهشت 95 شرکت کرد.

به گزارش بامردم، وی با در اختیار داشتن تنها غرفه (مشترک) مربوط به استان گیلان به معرفی جاذبه های گردشگری این استان پرداخت.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری، هُتل داری و صنایع وابسته با مشارکت یکصد شرکت عصر سه شنبه در اصفهان گشایش یافته و  عصر دیروز به کار خود خاتمه داد.

در این نمایشگاه مشارکت کننده هایی از استان های تهران، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، مازندران و گیلان و نیز نمایندگانی از کشورهای تایلند، مالزی، الجزایر، اندونزی و فنلاند در مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع فضای نمایشگاهی توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند.
این نمایشگاه با هدف توسعه بازار گردشگری، رونق این صنعت پاک و غیرآلاینده و افزایش سهم کشورمان در بازار جهانی گردشگری از طریق افزایش توان داخلی برگزار شده است.

هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان (1) هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان (2) هشتمین نمایشگاه صنعت گردگشری اصفهان (3)

photo_2016-05-21_07-40-47

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.