یکشنبه, 8 مهر 1403 Saturday, 28 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43698 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
اولین نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استانهای شمالی
1 خرداد 1395 ساعت: 18:13
شناسه : 5634
3

اولین نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استانهای شمالی کشور در ساری با حضور معاون رئیس جمهور و استانداران گلستان، مازندران و گیلان برگزار شد به گزارش بامردم، اولین نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استانهای منطقه یک کشور شامل استانهای مازنداران – گیلان و گلستان در استان مازندران برگزار شد. حسن صادقلو […]

پ
پ

1463814886_photo_2016-05-21_12-09-09

اولین نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استانهای شمالی کشور در ساری با حضور معاون رئیس جمهور و استانداران گلستان، مازندران و گیلان برگزار شد

به گزارش بامردم، اولین نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استانهای منطقه یک کشور شامل استانهای مازنداران – گیلان و گلستان در استان مازندران برگزار شد.

حسن صادقلو در این همایش که با حضور دکتر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، استانداران و اعضای شورای برنامه ریزی سه استان برگزار شده است، حضور دارد.

تبیین برنامه های آمایش سرزمینی و برنامه ششم توسعه و برنامه های اقتصاد مقاومتی در دستور کار این جلسه قرار داشت که استاندار گلستان در این جلسه، برنامه ها و اقدامات ستاد اقتصاد مقاوتی استان در زمینه رونق تولید و فعالسازی واحدهای صنعتی را ارائه کرد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این همایش درباره فعالسازی واحدهای صنعتی گفت: طرح فعالسازی ۷۵۰۰ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان در کشور در دستور کار دولت قرار دارد.

حسینقلی قوانلو افزود: بر این اساس در استان گلستان تعداد ۳۱۷ واحد و طرح صنعتی با اعتبار ۴۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود ۳ هزار نفر فعال خواهند شد.

به گفته وی، ۵۳ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه اولیه ۲میلیارد تومان بهره برداری و بقیه واحدهای متوقف و در حال تولید نیز فعالسازی می شوند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.