شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
اجازه تصرف اراضی ملی و انفال الهی را به رانت‌خواران و ویژه‌خواران نمی‌دهیم
2 خرداد 1395 ساعت: 14:03
شناسه : 5641
1

منتخب مردم آستارا در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصادی این شهرستان تأکید کرد و گفت: اجازه تصرف اراضی ملی و انفال الهی را به رانت‌خواران و ویژه‌خواران نمی‌دهیم. به گزارش بامردم، ولی داداشی امشب در جشن بزرگ میلاد در آستانه شروع دهمین دوره از مجلس شورای […]

پ
پ

ولی-داداشی-175x168-400x300

منتخب مردم آستارا در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصادی این شهرستان تأکید کرد و گفت: اجازه تصرف اراضی ملی و انفال الهی را به رانت‌خواران و ویژه‌خواران نمی‌دهیم.

به گزارش بامردم، ولی داداشی امشب در جشن بزرگ میلاد در آستانه شروع دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در سالن انقلاب این شهرستان اظهار داشت: سلامت جامعه یکی موضوعات مهم در جهان غرب و جهان شرق محسوب می‌شود.

منتخب مردم آستارا در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره جامعه به دست خود مردم انجام می‌شود تصریح کرد: سلامتی جامعه در گرو رشد و تکامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در سایه تعامل مردم با حکومت تحقق می‌یابد.

دادشی با بیان اینکه شهرستان آستارا یک شهر اقتصادی است و خواسته‌ها باید عام المنفعه باشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی در تمام عرصه‌ها و حوزه‌ها تأکید کرد و افزود: این شهرستان باید از  بن بست خارج شود.

منتخب مردم آستارا در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث سرمایه‌گذاری اولویت با سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران بومی است اظهار کرد: کسانی که قصد خدمت به جامعه و این مردم را دارند باید در صحنه حاضر شوند.

داداشی بر ضرورت حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصادی شهرستان تأکید کرد و گفت: بیکاری یک معضل ملی است و مختص مردم آستارا نیست؛ اگر در دستگاه‌ها و نهادهای اداری فرصت شغلی ایجاد شود حق تقدم با جوانان بومی این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه به نیابت از مردم آستارا در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اجازه تصرف اراضی ملی و انفال الهی را به رانت‌خواران و ویژه‌خواران نمی‌دهم اعلام کرد: از ویژه‌خواران، رانت‌خواران و متصرفان اراضی ملی این شهرستان می‌خواهم که به خاطر منافع شخصی خود به دفتر نماینده مراجعه نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید در مسیر انقلاب، خط ولایت و منافع عمومی مردم قدم بردارد خاطرنشان کرد: منافع و مصالح مردم و نظام با باندبازی و جناح بازی قابل حل نیست.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس بر نهادهای دولتی و نیمه دولتی نظارت دارد ابراز کرد: عزل و نصب شهردار به لحاظ قانونی جزء وظایف شورای شهر است که متأسفانه عده ای در سطح این شهرستان با دامن زدن به شایعات, عزل و نصب شهردار را به نماینده مردم نسبت داده‌اند.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.