شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
دختر جوان کرجی مردها را به خانه می برد و …
14 خرداد 1396 ساعت: 13:19
شناسه : 56510
1

طناز ۱۹ ساله به افسر تحقیق گفت: مدتی است که شیشه مصرف می‌کنم و همین باعث شد خانواده‌ام مرا از خانه طرد کنند. در جریان رفت و آمدم به خانه‌ای که پاتوق معتادان بود، با سه مرد جوان آشنا شدم و تصمیم گرفتیم با تشکیل یک باند از مردان هوسران سرقت و اخاذی کنیم. من […]

پ
پ

طناز ۱۹ ساله به افسر تحقیق گفت: مدتی است که شیشه مصرف می‌کنم و همین باعث شد خانواده‌ام مرا از خانه طرد کنند. در جریان رفت و آمدم به خانه‌ای که پاتوق معتادان بود، با سه مرد جوان آشنا شدم و تصمیم گرفتیم با تشکیل یک باند از مردان هوسران سرقت و اخاذی کنیم.

من به عنوان مسافر سر راه خودروهای مدل بالا و افرادی که به نظر می‌رسید وضع مالی خوبی دارند، قرار می‌گرفتم و آنها را به خانه اجاره‌ای منتقل می‌کردم. بعد همدستانم آنها را کتک زده، دست و پایشان را می‌بستیم پول و اموالشان را سرقت می‌کردیم. با تهیه فیلم‌های سیاه نیز از آنها طی چند مرحله اخاذی کرده‌ایم.

آخرین قربانی که به این خانه کشاندیم، مقاومت کرد. بنابراین با او درگیر شدیم چهار نفری دست و پایش را گرفتیم. من روی سینه‌اش نشستم که حرکت نکند. که در این گیر ودار سرش به لبه دیوار اپن آشپزخانه خورد و خون آمد. بعد هم دیگر صدایش خاموش شد و متوجه شدیم مرده است. مانده بودیم با جسد چه کنیم. طعمه دیگرمان شاهد این جنایت  بودکه تصمیم داشتیم او را هم بکشیم که ماجرا لو رفت. من هنگام فرار در حالی که قمه داشتم، راه خودرویی را سد کرده و با گروگان گرفتن راننده سوار خودرو شدم و فرار کردم.

سرکرده باند افزود: در میانه راه متوجه گشت پلیس  شدم، از این خودرو پیاده و با سد کردن راه راننده دگیری فرار کردم. بعد از آن سوار خودروی دیگر شدم که سرانجام ماموران مرا بازداشت کردند.

با اعتراف سرکرده این باند جنایتکار همان شب ماموران در جریان قرار صوری که متهم زن با همدستش گذاشته بود، او را به یکی از محله‌های کرج کشاندند و او بازداشت شد.

این متهم نیز در مواجهه حضوری با طناز به همدستی با او در اخاذی سیاه و سرقت‌های سریالی از مردها و نیز همدستی در قتل  یکی از قربانیان اعتراف کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.