یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43600 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
حسنی وارد می شود! | از ندانستن نام رییس جمهور تا بالارفتن از نردبان اصلاح‌طلبان
17 خرداد 1396 ساعت: 11:14
شناسه : 56900
1

اظهارات محمدصادق حسنی را در ابتدا می‌توان فرار رو به جلوی او و همکارانش برای ارائه لیست فاجعه بار امید شورای شهر رشت(بخوانید لیست ناامید) دانست که دیگر هیچ کسی در ناکارامدی آن شکی ندارد. دیارمیرزا نوشت: وی درحالی این انتقادات عجیب و غریب را صورت داده است که خودش بدون هیچگونه سابقه اصلاح طلبی […]

پ
پ

2010 - حسنی وارد می شود! | از ندانستن نام رییس جمهور تا بالارفتن از نردبان اصلاح‌طلبان -

اظهارات محمدصادق حسنی را در ابتدا می‌توان فرار رو به جلوی او و همکارانش برای ارائه لیست فاجعه بار امید شورای شهر رشت(بخوانید لیست ناامید) دانست که دیگر هیچ کسی در ناکارامدی آن شکی ندارد.

دیارمیرزا نوشت: وی درحالی این انتقادات عجیب و غریب را صورت داده است که خودش بدون هیچگونه سابقه اصلاح طلبی در لیست امید مجلس قرار گرفته بود و نماینده شدنش تنها حاصل یک موج سیاسی است نه سابقه اجرایی درخشانش!

آقای حسنی بهتر است کوران انتخابات و یا حتی روزهای ابتدایی ورودش به مجلس را به یاد بیاورد که حتی در مجالس رسمی اسم رئیس جمهور را به اشتباه «حسین روحانی» میخواند و اگر حمایت امثال جعفرزاده و یا اساسا نسبت فامیلی‌اش با بعضي‌ها در کنار ردصلاحيت چهره های شاخص اصلاح طلبي نبود و وارد لیست امید نمیشد معلوم نبود چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

نماینده فعلی مردم رشت که امروز مدعی جریان اصلاح طلبی شده است و خود را بدون هیچگونه سابقه روشنی نماد اصلاح طلبی می داند بهتر است در ابتدا برادری خود را ثابت کند و به این سوال پاسخ دهد که چه کسی به اندازه جعفرزاده در انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب مجدد روحانی تلاش کرده است و خود او به غیر از نشستن در کنار میهمانهای کشوری و حضور نمایشی در ستادها چه کرده است؟!

حسنی که امروز با انتقاد از جعفرزاده او را به مردم حواله می دهد بهتر است خود پاسخگوی این موضوع باشد که در مجلس شورای اسلامی تا چه اندازه پیگیر مشکلات مردم گیلان و شهرستان رشت بوده است؟ و آیا امروز در نگاه مردم او نماینده فعال تری است و در مسائل کشوری نقش تاثیرگذارتری دارد یا جعفرزاده!

به آقای حسنی نماینده فعلی رشت توصیه می‌کنیم که بدانند و بدانند وظیفه یک نماینده مجلس این نیست که تنها بله قربانگوی محمدرضا عارف همتای لیست امیدی خود در تهران باشند و مصالح کشور را فدای سیاسی بازی های حزبی خود کند.

آنچه که مشخص است این بوده که اظهارات جعفرزاده صرفا انتقادی بوده و ایشان به روندکار از لحاظ قانونی ایراد گرفته اند بنابراین اگر در بین جریان اصلاح طلبی گیلان چهره‌های عاقلی یافت می‌شود که مطمئنا چنین نیز هست٬ بهتر است به آقای حسنی بگویند که پاسخ انتقاد٬ تخریب٬ حمله و تضعیف فردی چون جعفرزاده نیست که امروز بی‌شک سرمایه ملی گیلان و رشت محسوب می‌شود. تاکید می‌کنیم که اگر این روند ناصحیح کنونی ادامه داشته باشد مطمئنا آن کسی که بیش از همه ضرر خواهد کرد خود اصلاح طلبان هستند نه کس دیگری!

*** اظهارات عجیب و غریب حسنی را بخوانید

محمد صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که در دور گذشته عضو شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان بود در پاسخ به چگونگی حضورش در این شورا گفت: با تصویب شورای عالی اصلاح طلبان کشور مبنی بر حضور یک نماینده به نمایندگی از فراکسیون امید در شورای اصلاح طلبان استان ها با حکم دکتر عارف در این شورا حضور داشتم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقادات صورت گرفته به لیست امید گفت: عده‌ای خارج از جریان اصلاح‌طلبی می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند. در دوران انتخابات هم شاهد بودیم همان‌هایی که مدیون جریان اصلاح‌طلبی بودند با ارائه لیست‌های موازی به این جریان در انتخابات ضربه زدند(!!!)

حسنی افزود: ما از این برخوردها پیش از این هم دیده‌ایم به خصوص هنگامی که عده‌ای ما را در فراکسیون امید و انتخاب دکتر عارف برای ریاست مجلس تنها گذاشتند. از آنها بپرسید اسم این کارها را مردم چه خواهند گذاشت؟(!!!)

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به روند تصمیم گیری در شورتی اصلاح طلبان گفت: لیست امید هر کم و کاستی که داشته باشد حاصل خرد جمعی است و اگر انتقادی بود نباید در ایام انتخابات چنین از پشت خنجر می زدند و امروز حق به جانبانه دوباره سخن بگویند.(!!!)

عضو شورای اصلاح طلبان در پایان گفت: لیست امید هر ایرادی که داشت بزرگترین حسن آن این بود که جلوی سهم خواهی عده ای را گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.