شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
انهدام باند سارقان حرفه‌ای با 11 فقره سرقت در رشت
22 خرداد 1396 ساعت: 13:23
شناسه : 57845
2

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از انهدام باند سارقان حرفه ای با 11 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد. سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامي کلانتری 14 حین گشت‌زنی در مناطق جرم خیز، به یک نفر مشکوک شده و سوابق […]

پ
پ

452 2 - انهدام باند سارقان حرفه‌ای با 11 فقره سرقت در رشت -
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از انهدام باند سارقان حرفه ای با 11 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامي کلانتری 14 حین گشت‌زنی در مناطق جرم خیز، به یک نفر مشکوک شده و سوابق او را مورد بررسی قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی سوابق کیفری مشخص شد این فرد از مجرمان سابقه دار است، اظهار داشت:‌ برادر متهم نیز سابقه سرقت و قتل را در استان های اردبیل و گیلان در پرونده خود داشت.
وی افزود:‌ متهم پس از دستگيري در بررسی های فنی پلیس به 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 2 فقره سرقت خودرو در شهرستان های آستارا و تالش به همراهی 2 همدست اعتراف کرد.
زئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 همدست دیگر متهم در این پرونده، خاطرنشان کرد:‌متهم 33 ساله به همراه 2 همدست 32 و 30 ساله، پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه سارقان با استفاده از يک عدد سوئيچ دست ساز و باز نمودن درب خودرو ، اقدام به سرقت خودرو و داخل خودرو می کردند، از همه شهروندان خواست خودرهاي خود را به دزدگير مجهز كرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.