پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
از زلزله بزرگ نویدکیا تا ادعاهای جالب کعبی/ طارمی: می روم اروپا
4 خرداد 1395 ساعت: 8:07
شناسه : 5793
3

برنامه دیشب سوم خرداد نود ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه آغاز شد و نظرسنجی آن به پیش بینی مسابقه فینال جام حذفی بین استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اختصاص دارد به گزارش بامردم ، عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خیلی خوشحالیم در این ایام فرخنده در خدمت شما هستیم، دیروز نیمه شعبان […]

پ
پ

f417c8e40d3f4b56239e04386bff1e78_240_150_cropCenter

برنامه دیشب سوم خرداد نود ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه آغاز شد و نظرسنجی آن به پیش بینی مسابقه فینال جام حذفی بین استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان اختصاص دارد

به گزارش بامردم ، عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خیلی خوشحالیم در این ایام فرخنده در خدمت شما هستیم، دیروز نیمه شعبان بود و امروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر است که این مناسبت ها را به شما تبریک می گوییم.

اما از آن گذشته دیشب چه کرد سینمای ایران و چه افتخاری برای ما آفرید، اصغر فرهادی و شهاب حسینی جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را برای فیلم فروشنده در جشنواره فیلم کن به دست آوردند و برای ما افتخار آفریدند، خیلی خوشحالیم و  این برنامه را به اصغر فرهادی و شهاب الدین حسینی دوست داشتنی تقدیم می کنیم.

وی در ادامه گفت هفته آینده آخرین برنامه نود پخش خواهد شد که مفصل به بررسی فینال جام حذفی خواهد پرداخت.

سوال مسابقه پیام کوتاه با موضوع پیش بینی مسابقه استقلال و ذوب آهن پخش شد که برای شرکت در مسابقه این برنامه باید یک عدد دو رقمی ارسال کنید که عدد اول نشان دهنده تعداد گل های استقلال و عدد دوم تعداد گل های ذوب آهن است. نتیجه هم تا پایان ۹۰ دقیقه وفت معمول مسابقه حساب می شود.

فردوسی پور همچنین در ادامه گفت متاسفانه این هفته دو اتفاق تلخ افتاد، بهمن بهلولی معلم ورزش و داور صمیمی فوتبال کشور و عنایت الله دهمیانی که سال های سال رئیس کمیته انضباطی بود جان خودشان را از دست دادند که به خانواده آنها و جامعه فوتبال این ضایعه را تسلیت می گوییم.

تیزری از خلاصه آن چه در برنامه امشب نود خواهد گذشت پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
صعود نفت آبادان به لیگ برتر
گفتگو با آقای گل لیگ
بررسی مشکلات این فصل سپاهان با محرم نویدکیا

مجری برنامه نود با اشاره به صعود صنعت نفت به لیگ برتر گفت، آقایانی که در شورای شهر و ارگان های دیگر هستید و به دنبال خریدن تیم هستید دست از سر این تیم ها بردارید. ملوان الان سقوط کرد و اتفاق تلخی است اما مطمئنا مردم انزلی دوست ندارند تیمشان با خریدن امتیاز به لیگ برتر بیاید.

خواهش می کنیم بگذارید اتفاقات فوتبالی بیفتد و مطمئنا این تیم می جنگد و با قدرت خودش دوباره به لیگ برمی گردد. الان ببینید آبادانی ها چرا انقدر خوشحال اند، نه نماینده مجلس آنها گفت تیم می خریم نه شورای شهر و با تمام وجودشان تلاش کردند و لذت حضور در لیگ را تجربه می کنن، چون جنگیدند و فوتبالی به لیگ برگشتند.

گزارشی از حواشی پیش از بازی صنعت نفت و فجرسپاسی منجر به صعود به لیگ برتر در سطح شهر آبادان پخش شد

1

بهترین بازیکن فصل از نگاه مردم و کارشناسان برنامه نود به سوالات مختلف پاسخ داد و گفت از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد و ممکن است فصل بعد مقابل مسی و رنالدو بازی کند.

بخش دوم خلاصه و حواشی بازی صنعت نفت و فجرسپاسی در میانه صحبت با طارمی پخش شد.

ساعت ۱۱:۲۱ برای اولین بار نتایج نظرسنجی پخش شد که با شرکت ۵۵۷ هزار نفر ، ۴۷،۹ درصد برد ذوب آهن و ۴۳،۱ درصد برد استقلال را پیش بینی کرده بودند.

3 (1)

پس از این گفتگو مصاحبه ای با حسام فتاحی مربی و بازیکن سابق سپاهان که دچار بیماری سرطان شده و از بی توجهی باشگاه سپاهان گلایه مند است پخش شد.

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان مهمان ویژه بعدی نود این هفته بود که به استودیو آمد و گفتگوی جنجالی و پر از چالش با او آغاز شد. نویدکیا صحبت هایی از پشت پرده ناکامی های سپاهان در فصل گذشته مطرح کرد که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت. از تصمیمات مدیریت باشگاه برای قرارداد با فرکی و برکناری تا انتخاب مربی جایگزین و مشورت ها و دخالت هایی که نویدکیا در این تصمیمات داشت.

4

در میانه صحبت با نویدکیا تقویم نود با موضوع فینال های به یاد ماندنی جام حذفی پخش شد.

مقایسه افتخارات تیم های استقلال و ذوب آهن در جام حذفی انجام شد و تقابل های قبلی این دو تیم مرور شد.

یک اتفاق عجیب در لیگ دسته دوم افتاده و تیم اکسین که به عنوان تیم قهرمان به لیگ دسته اول صعود کرده با شکست سنگین در بازی آخر تفاضل گلش منفی شده! این تیم در بازی آخر در شرایطی که صعود کرده بود برابر تیم نفت امیدیه که به ۵ گل احتیاج داشت با ۶ گل باخت. از طرف دیگر اما تیم پارس جنوبی بازی خودش را مساوی کرد و این تفاضل گل به تیم نفت امیدیه برای دوم شدن کمکی نکرد اما باعث شد یک رکورد جهانی خلق شود. ما تمام لیگ های دسته اول و دوم دنیا را بررسی کردیم و مشخص شد در ۲۵۱ لیگ مختلف دنیا هیچ صدرنشینی بعد از ۱۰ بازی با تفاضل گل منفی وجود ندارد.

13

حسین کعبی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به بهانه قهرمانی لسترسیتی در انگلستان و استقلال خوزستان در ایران به برنامه نود آمد و گفتگوی ویژه ای با این بازیکن سابق دو تیم قهرمان ایران و انگلستان انجام شد.

 در میانه های صحبت با کعبی کلیپی به مناسبت روز مبارزه با دخانیات در مذمت کشیدن سیگار و قلیان و ضررهای آن پخش شد

پس از صحبت با کعبی از ۹۰ تا ۹۰ با موضوع مرور حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی
انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید سپاهان
درگذشت بهمن بهلولی داور دهه ۶۰ فوتبال ایران
تساوی ۴-۴ استقلال مقابل تیم دانشجویان
درگذشت دهمیانی رئیس سابق کمیته انضباطی

آنالیز جالب از نقاط عطف تیم های مختلف در لیگ پانزدهم پخش شد که نشان می داد کدام اتفاق کلیدی در این فصل سرنوشت برخی تیم ها را عوض کرده است

رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی و نادر دست نشان سرمربی صنعت نفت آبادان که موفق به صعود به لیگ برتر شدند مهمانان بعدی این برنامه نود بودند که به استودیو آمدند.

16

بازی های دو نماینده ایران در هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا مرور شد.

سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن توسط عادل فردوسی پور بررسی شد.

احمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال روی خط تلفنی آمد و درباره محرومیت سیدمهدی رحمتی از دو بازی آینده تیمش و موکول کردن آن توسط کمیته انضباطی به فصل آینده لیگ برتر صحبت کرده و اعلام کرد این رای کاملا خلاف قوانین است.

در انتهای این برنامه روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت برنامه نود مرور و شد و با پخش آخرین  آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۱۰ بامداد به پایان رسید.

در پایان با شرکت یک میلیون و  ۴۱۶ هزار نفر، ۴۴،۶ درصد به برد استقلال و ۴۳،۶ درصد به برد ذوب آهن در فینال جام حذفی رای دادند.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.