شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
مخالف اعضای شواری شهر رشت به سفر شهردار به پکن/ محمودباقری: پرداخت حقوق کارگران واجب تر است
4 خرداد 1395 ساعت: 20:49
شناسه : 5840
2

لایحه سفر ۴ روزه شهردار رشت به شهر پکن در اواسط خرداد ماه سال جاری با مخالف اعضای شورای شهر رشت روبرو شد به گزارش بامردم ، اعضای شورای شهر رشت در صد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به بررسی لایحه هدیه ۵۰میلیون تومانی به تیم سپیدرود پرداختند که مبلغ این […]

پ
پ

شهردار-رشت

لایحه سفر ۴ روزه شهردار رشت به شهر پکن در اواسط خرداد ماه سال جاری با مخالف اعضای شورای شهر رشت روبرو شد

به گزارش بامردم ، اعضای شورای شهر رشت در صد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به بررسی لایحه هدیه ۵۰میلیون تومانی به تیم سپیدرود پرداختند که مبلغ این هدیه بطورناگهانی و بدون هماهنگی با اعضای شورا  از سوی شهردار به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان افزایش بافت که در نهایت مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه شواری شهر رشت لایحه سفر ۴ روزه شهردار رشت به شهر پکن در اواسط خرداد ماه سال جاری مورد بررسی اعضای شورای شهر رشت قرار گرفت.

محمودباقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت با مخالفت با این لایحه، گفت: پرداخت حقوق کارگران در خردادماه واجب تر از این سفر است.

 مظفر نیکومنش در ادامه در پاسخ به مخالفان این لایحه گفت: موضوع سرنوشت شهر رشت است  و در این نمایشگاه ها و جلسات است که شهر جایگاه خودش را  بدست می آورد.

وی با بیان اینکه در کل ایران فقط ۲ شهر رشت و اصفهان به عنوان شهر خلاق دعوت شده اند، گفت:  این امر موجب میشود شهر رشت بعنوان یک برند  ثبت شود.

نیکومنش تأکید کرد: در این موضوع نباید به شخص کار توجه کنیم و باید در نهایت کسی برود که از حق و جایگاه رشت حمایت کند.

فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت نیز گفت: حوزه شهری ما نیازمند تبادل اطلاعات در سطح بین المللی است و  هرموضوعی جایگاه خاص خود را  دارد و نباید احساسی تصمیم بگیریم.

به گزارش بامردم ، در نهایت این لایحه رد شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.