شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
تصویب مصوبه ای به احترام ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر
4 خرداد 1395 ساعت: 23:31
شناسه : 5843
3

عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد از تصویب مصوبه‌ای به احترام ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر در شهر رحیم‌آباد خبرداد. عضو شورای اسلامی شهر رحیم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم از تصویب مصوبه ای در راستای احترام به ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر توسط شورای این شهر خبرداد. علی امیدوار گفت: به مناسبت سوم […]

پ
پ

علی امیدوار

عضو شورای اسلامی شهر رحیم‌آباد از تصویب مصوبه‌ای به احترام ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر در شهر رحیم‌آباد خبرداد.

عضو شورای اسلامی شهر رحیم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم از تصویب مصوبه ای در راستای احترام به ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر توسط شورای این شهر خبرداد.

علی امیدوار گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس اعضای شورای اسلامی شهر رحیم آباد تصمیم به نامگذاری یکی از خیابان ها یا کوچه های این شهر به نام “خرمشهر”یا ” سوم خرداد” گرفتند.

وی به دلاورمردیهای آن روزهای حماسه و ایثار اشاره کرد و گفت: اگر شهدای دفاع مقدس مان آنگونه مردانه نمی‌جنگیدند این امنیتی که هم‌اکنون در کشور وجود دارد، نبود و اگر نامی از آن حماسه ها و یا یادواره ای برای شهدا برگزار می‌شود کمترین و کوچکترین کاری است که می‌شود برای تقدیر از آن دلاورمردی‌ها انجام داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.