شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
به مجلس نهم نمره قبولی می دهم/ تلاش مجلس حمایت از منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی بود
6 خرداد 1395 ساعت: 8:56
شناسه : 5932
1

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان نمره قبولی و قابل دفاعی به مجلس شورای اسلامی در دوره نهم داد . به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد حسین قربانی با اشاره به آخرین روز کاری مجلس نهم اظهار کرد: مجلس نهم با تمام فراز و نشیب های زیادی که داشت دیروز آخرین روز کاری […]

پ
پ

قربانی1

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان نمره قبولی و قابل دفاعی به مجلس شورای اسلامی در دوره نهم داد .

به گزارش خبرگزاری بامردم، محمد حسین قربانی با اشاره به آخرین روز کاری مجلس نهم اظهار کرد: مجلس نهم با تمام فراز و نشیب های زیادی که داشت دیروز آخرین روز کاری خود را پشت سر گذاشت .

وی با تاکید براینکه مجلس نهم طی عمر چهار ساله خود مصوبات زیادی در حوزه های مختلف داشت، تصریح کرد: نمی توان کام مصوبات خانه ملت در فصل نهم را با کام تلخ و شیرین ارزیابی کرد .

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس دهم در حوزه های سیاسی، قضایی، اجتماعی، بهداشت، معیشت و تدوین برنامه ششم و بودجه سالانه کشور خیر و صلاح مردم را در نظر گرفت و می توان نمره قبولی و قابل دفاعی به مجلس شورای اسلامی در دوره نهم داد .

قربانی با اشاره به این موضوع که نوع تعامل مجلس نهم با دولت در بحث برجام و مسایل سیاسی در کنار حمایت از تولید ملی از ویژگی های مجلس نهم بود ، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی گام برداشت.

وی تاکید کرد: باید از ملت ایران به ویژه مردم گیلان و به خصوص آستانه اشرفیه عذرخواهی کنیم که نتوانستیم در مجلس نهم تمام مشکلات آن ها را برطرف کنبم ولی در مجلس دهم دراین راستا گام های محکم تری را برخواهیم داشت .

نماینده آستانه اشرفیه با اشاره به ساختار مجلس دهم ، اظهار داشت : اکثریت مجلس دهم با اصولگراهاست، البته در این مجلس سهم قابل توجهی نیز برای سایر جناح های سیاسی به وجود آورده است. کاسپین/

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.