شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
دستگيري كيف قاپ با 3 فقره سرقت در بندرانزلي
30 خرداد 1396 ساعت: 14:08
شناسه : 59769
2

فرمانده انتظامی بندرانزلي از دستگیری يك كيف قاپ با 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “هرمز عشقي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع 3 فقره كيف قاپي از شهروندان به شيوه اي مشابه، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. اين […]

پ
پ

فرمانده انتظامی بندرانزلي از دستگیری يك كيف قاپ با 3 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “هرمز عشقي”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع 3 فقره كيف قاپي از شهروندان به شيوه اي مشابه، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه پليس پس از تعقيب سرنخ ها موفق به شناسايي متهم شد، اظهار داشت: متهم موتورسوار به محض رويت پليس اقدام به فرار كرد اما سرانجام با اقدام به موقع ماموران تسليم شد.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهم به 3 فقره کیف قابی در بندرانزلی، تصریح کرد: متهم 33 ساله اهل و ساکن رشت پیش از نیز 11 سابقه کیفری در پرونده خود دارد.

سرهنگ عشقی با تاکید بر معرفی متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست از حمل و جابجايي پول نقد به مقدار زياد خودداري و تا حد امكان از چك هاي تضميني و مسافرتي استفاده نمايندو در صورت مواجه شدن با موارد مشكوك مشخصات مظنون و وسيله نقليه را به خاطر سپرده و به پليس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.