شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43596 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
۱۰۰ تکلیف منتظران در عصر غیبت/ انتظار مهدی موعود از تکالیف شیعیان است
7 خرداد 1395 ساعت: 13:24
شناسه : 6033
1

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه امر ظهور مشخص نیست که در چه هنگامی صورت می گیرد، بیان کرد: ۱۲۵ علامت برای زمان ظهور امام عصر بیان شده است و بعضی از این نشانه ها با عصر معاصر مطابقت داشته است به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی […]

پ
پ

حجت-الاسلام-غلامرضا-شفیعی-زاده

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه امر ظهور مشخص نیست که در چه هنگامی صورت می گیرد، بیان کرد: ۱۲۵ علامت برای زمان ظهور امام عصر بیان شده است و بعضی از این نشانه ها با عصر معاصر مطابقت داشته است

به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی با اشاره به وظایف مؤمنان در عصر غیبت امام زمان (عج)، اظهار کرد: در کتاب‌های معتبر شیعه ۱۰۰ تکلیف برای منتظران ظهور مشخص شده است.

وی انتظار مهدی موعود را از تکالیف شیعیان دانست و گفت: تمام شیعیان باید خود را منتظر ظهور بدانند و در این رابطه تسلیم باشند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه امر ظهور مشخص نیست که در چه هنگامی صورت می گیرد، بیان کرد: ۱۲۵ علامت برای زمان ظهور امام عصر بیان شده است و بعضی از این نشانه ها با عصر معاصر مطابقت داشته است.

شفیعی زاده با تأکید بر مداومت شیعیان در دعا برای فرج حضرت مهدی موعود(عج)، گفت: دوران غیبت طولانی است اما در این راستا شیعیان باید تسلیم باشند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در راستای تکریم بنایانگذار انقلاب اسلامی ۳۱۳ گیلانی از پنجم خرداد عازم مرقد امام شده اند.

وی در ادامه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با فصل تابستان اشاره کرد و از گردشگران و مسافران خواست شأن ماه مبارک را رعایت کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مسئولان در این رابطه باید تدابیر لازم را بیاندیشند، بیان کرد: با بها دادن به امر به معروف و نهی از منکر ناهنجاری جامعه کم می شود.

وی با اشاره به «جهاد کبیر» که در بیانات مقام معظم رهبری به آن اشاره شد، گفت: نفوذ از نقشه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

شفیعی زاده در ادامه این مطلب تصریح کرد: در این نفوذ هدف مسئولان و تغییر افکار آنان است.

امام جمعه موقت رشت در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان خبرگان رهبری، بیان کرد:  انتخاب آیت‌الله جنتی پاسخ محکم خبرگان به دشمنان است.

وی با اشاره به قانون مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، گفت:  این  قانون  پس از تصویب مجلس نهم معطل مانده است.

شفیعی زاده در ادامه با اشاره به حقوق های میلیونی، بیان کرد: برخی افراد ساعتی یک میلیون حقوق می گیرند و این در حالی است که حقوق کارگران بسایر ناچیز است.

امام جمعه موقت رشت بررسی دریافت های میلیونی برخی مدیران را از اولویت های مجلس دهم دانست و افزود: مسئولان مردم را نسبت به جمهوری اسلامی ناامید نکنند. کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.