شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی وحدت را رعایت کنند/ استقلال به معنای دیوار کشیدن دور کشور نیست
7 خرداد 1395 ساعت: 15:47
شناسه : 6046
2

امام جمعه شهرستان رودسر با تبریک انتخاب آیت الله جنتی به سمت ریاست مجلس خبران آن را عامل دوری از تفرقه برشمرد و ادامه داد: امیدواریم نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت را رعایت نمایند. به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رودسر اظهار کرد: یکی […]

پ
پ

دستجردی-امام-جمعه-رودسر

امام جمعه شهرستان رودسر با تبریک انتخاب آیت الله جنتی به سمت ریاست مجلس خبران آن را عامل دوری از تفرقه برشمرد و ادامه داد: امیدواریم نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت را رعایت نمایند.

به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رودسر اظهار کرد: یکی از نگرانی های عمده امام راحل(ره) سستی در اجرای اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی ملاک های امام خمینی(ره) در تشخیص اسلام ناب را اجتناب از ختلافات، ساده زیستی، اجرای قانون، خودکفایی و استقلال و ایستادگی در برابر ظالم عنوان نمود.

امام جمعه شهرستان رودسر با تبریک انتخاب آیت الله جنتی به سمت ریاست مجلس خبران آن را عامل دوری از تفرقه برشمرد و ادامه داد: امیدواریم نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت را رعایت نمایند.

دستجردی با انتقا از تجملات حاکم بر زندگی برخی مسئولان گفت: افراد مسئول در نظام اسلامی باید در کنار مردم و ساده زیست باشند.

وی با اشاره به اینکه استقلال به معنای دیوار کشیدن دور کشور نیست و معنای درست آن برطرف کردن نیازها در داخل کشور است افزود: دشمن با نفوذ در فرهنگ و نگرش مردم سعی در القای مفاهیم غلط به آنان دارد.

امام جمعه رودسر به لزوم آسیب شناسی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: وضعیت این فضاها نگران کننده است و به یکی از زمینه های برهم پاشی بنیان خانواده ها تبدیل شده است.

دستجردی با اشاره به هفته گرامیداشت مساجد یکی از مشکلات و عوامل خلوت بودن مسجد را تک بعدی بودن آن دانست و افزود: باید کاری کرد مساجد از این حالت خارج شوند و با حضور بیشتر نسل جوان رونق گیرند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.