شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
آسمان گیلان طی دو روز پیش رو صاف تا نیمه ابری است
8 خرداد 1395 ساعت: 21:30
شناسه : 6103
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) صاف تا نیمه ابری است. به گزارش خبرگزاری بامردم، مازیار غلامی عصر شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به طور غالب پایدار است که بتدریج از روز دوشنبه، با گذر امواج ناپایدار، ضمن […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) صاف تا نیمه ابری است.

به گزارش خبرگزاری بامردم، مازیار غلامی عصر شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی به طور غالب پایدار است که بتدریج از روز دوشنبه، با گذر امواج ناپایدار، ضمن افزایش ابر، در بعضی نقاط رگبار، احتمال رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر ذکر و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، طی عصر و شب افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۱ درجه سلسیوس مربوط به ماسوله عنوان کرد.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۸ و ۲۰ درجه سلسیوس ذکر کرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.