شنبه, 9 تیر 1403 Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42410 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2405×
مجلس دهم نباید دچار روزمرگی شود / عملکرد مرکز پژوهش های مجلس مناسب نیست
9 خرداد 1395 ساعت: 15:44
شناسه : 6244
1

نماینده مردم لنگرود در تذکری از روزمرگی شدن مجلس انتقاد کرد و گفت: برجام تمرینی برای رسیدن به اهداف بود لذا در مجلس دهم نباید روزمرگی های مجلس نهم ادامه یابد. به گزارش خبرگزاری بامردم، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی نسبت به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین […]

پ
پ

لاهوتی

نماینده مردم لنگرود در تذکری از روزمرگی شدن مجلس انتقاد کرد و گفت: برجام تمرینی برای رسیدن به اهداف بود لذا در مجلس دهم نباید روزمرگی های مجلس نهم ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی نسبت به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس تذکر داد و گفت: شأن و منزلت مجلس در دفاع از حقوق نماینده هاست، با رعایت این قانون باید فهم مشترکی در مجلس شکل گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه برجام تمرینی برای رسیدن به اهداف مشترک در مجلس بود، گفت: مجلس باید از روزمرگی خارج شود و با ایجاد فهم مشترک به حل مشکلات کشور بپردازد.

وی افزود: عملکرد مرکز پژوهش های مجلس مناسب و خوشایند نیست لذا از آنجایی که این مرکز مغز متفکر مجلس است باید تلاش و کوشش بیشتری در انجام وظایف خود کند.

تابناک

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.