یکشنبه, 1 مهر 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
بی نظمی و درگیری لفظی در جلسه شورای شهر رشت/ اعضا از پاسخ شهردار قانع نشدند
9 خرداد 1395 ساعت: 23:14
شناسه : 6263
1

صدو چهل و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور شهردار رنگ متفاوتی به خود گرفت و در نتیجه نیمه تمام ماند به گزارش خبرگزاری بامردم، صدو چهل و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر امروز روال متفاوتی  را طی کرد. محمد علی ثابت قدم که از سوی اعضای شورای شهر رشت به […]

پ
پ

3433

صدو چهل و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور شهردار رنگ متفاوتی به خود گرفت و در نتیجه نیمه تمام ماند

به گزارش خبرگزاری بامردم، صدو چهل و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر امروز روال متفاوتی  را طی کرد.

محمد علی ثابت قدم که از سوی اعضای شورای شهر رشت به صحن علنی شورا خوانده شد، امروز به همراه جمعی از نیروهای شهرداری رشت وارد صحن شورا شد.

شهردار رشت در ابتدای اظهاراتش در مورد تغییرات در سازمان‌های مختلف شهرداری، اظهار کرد:  این تغییران طبق روال قانونی در چارت سازمانی است و  اساسنامه سازمان در حال سیر قانونی است و برای شورا ارسال می‌شود.

تهاتر  ساختمانی در شهرداری منطقه پنج سؤال بعدی از شهردار رشت بود.

محمد پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت در این رابطه، گفت: شهرداری رشت ساختمان شخصی را که جمعا بیش از یک میلیارد و ۷۵۹ میلیون بدهی در دو منطقه شهرداری تهاتر کرده است که در ادامه محمد علی رفیعی رییس شورای شهر رشت این اظهارات را ناکافی دانست.

رفیعی نوده رییس شورای شهر رشت گفت: حیاط این ساختمان به صورت مشاع است و قابل خریداری نیست در صورتی که شهرداری  برای حیاط نیز مبلغی پرداخت کرده است و در انعقاد قرارداد توجه کافی انجام نشده ضمن اینکه انجام تهاتر نمی توانست بدون اجازه از شورا انجام شود.

وی خواستار توضیح شهردار شد که ثابت قدم اظهار کرد: دقیقا نمیدانم سوال شما در کجاست.

رجبی دیگر عضو شورای شهر رشت، گفت: شما در قرارداد منعقده اشرافیت لازم را نداشتید چون حیاط  ساختمان تهاتر شده را به قیمت دیگر بخش های ملک حساب کرده اید.

در این لحظه اسماعیل حاجی پور از روند جلسه انتقاد کرد و گفت:  شهردار بعد از چند بار درخواست اعضای شورا را به صحن آمده است اما اجازه پاسخ دادن را به وی نمی دهید.

در ادامه جلسه با عصبانیت شهردار و برخی اعضای شورای شهر رشت جلسه به بی نظمی کشیده شد و جلسه نیمه تمام ماند. کاسپین/

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.