یکشنبه, 1 مهر 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43597 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
شعب ویژه در برخورد با روزه خواری
10 خرداد 1395 ساعت: 9:28
شناسه : 6286
2

رئیس کل دادگستری گیلان بر حفظ حرمت و رعایت شئونات ماه مبارک و پرفضیلت رمضان تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری بامردم، احمد سیاوش پور روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: این ماه پر فضیلت ، ماه بندگی و عبادت خداوند متعال است؛ از […]

پ
پ

سیاوش-پور-5

رئیس کل دادگستری گیلان بر حفظ حرمت و رعایت شئونات ماه مبارک و پرفضیلت رمضان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، احمد سیاوش پور روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: این ماه پر فضیلت ، ماه بندگی و عبادت خداوند متعال است؛ از اینرو، دقت و توجه هرچه بیشتر و بهتر به شعائر در آن ایام از سوی آحاد مردم ضروری است.
رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید برضرورت رعایت موازین اخلاقی و دینی در ماه مبارک رمضان از ایجاد شعب ویژه در برخورد با روزه خواری و هتک حرمت به این ماه پر فضیلت خبر داد.
سیاوش پور در ادامه بر صیانت و حفظ حقوق بیت المال که از منویات مقام معظم رهبری در سال گذشته بوده است تاکید و خاطر نشان کرد: دادگستری گیلان بویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اقدامات مناسبی را طی این مدت در رفع تصرف های غیرمجاز و حفظ اراضی ملی در تمامی نقاط گیلان انجام داده است.
در سال گذشته، ۳۴۸ پرونده مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی در گیلان منتهی به صدور حکم شد که یک هزار و ۶۰۲ هکتار از اراضی منابع ملی و طبیعی تصرف شده استان طی سال گذشته بازپس گرفته شد.
مجموع اراضی ملی گیلان شامل ۵۶۵ هزار هکتار اراضی جنگلی، ۲۴۵ هزار هکتار اراضی مرتع و ۲۸۸ هزار هکتار اراضی ملی جلگه ای و ۱۱ هزار هکتار اراضی ساحلی مستحدث ( سواحلی که با پسروی دریا ایجاد می شود) است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.