پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
افزایش ۱۳۳ درصدی صادرات کالاهای تولیدی منطقه آزاد انزلی به کشورهای همسایه و اروپایی
10 خرداد 1395 ساعت: 18:48
شناسه : 6332
2

مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم تاکید کرد: این منطقه دارای ۳۵ مسجد و تعداد ۵ بقاع متبرکه بوده که کار ساخت و بازسازی مساجد با هدف تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری جهت ترویج و توسعه فرهنگ اسلامیٍ با دستور و مساعدت مهندس مسرور مدیرعامل […]

پ
پ

مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم تاکید کرد: این منطقه دارای ۳۵ مسجد و تعداد ۵ بقاع متبرکه بوده که کار ساخت و بازسازی مساجد با هدف تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری جهت ترویج و توسعه فرهنگ اسلامیٍ با دستور و مساعدت مهندس مسرور مدیرعامل سازمان در دست اقدام می باشد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، در مراسمی با حضور معاونین و مدیران سازمان، حجت الاسلام علیزاده نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت الاسلام پورابراهیم مسئول دبیرخانه امور مساجد استان گیلان و اعضای هیئت امنای مساجد منطقه، مجوز فعالیت کانون فرهنگی و هنری ۲۸ روستای منطقه آزاد انزلی به آنان اعطا گردید.

 مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم تاکید کرد: این منطقه دارای ۳۵ مسجد و تعداد ۵ بقاع متبرکه بوده که کار ساخت و بازسازی مساجد با هدف تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری جهت ترویج و توسعه فرهنگ اسلامیٍ با دستور و مساعدت مهندس مسرور مدیرعامل سازمان در دست اقدام می باشد.

Mojavezkanonfarhangi2

وی با بیان اینکه طی این مدت اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی این سازمان انجام شده، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و خدمات رسانی در امور دینی به ساکنین و سرمایه گذاران و ارتقاء شاخص های دینداری نیز از جمله اقدامات این سازمان است.

حجت الاسلام پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در آئین افتتاح ۲۸ کانون فرهنگی و هنری منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مسجد خانه خدا است افزود: هر کسی به هر نحوی در عمران و آبادی ظاهری و معنوی مسجد تلاش کند قطعا در نزد خدا اجر و ثوابش محفوظ است.

وی با بیان اینکه بسیاری از معضلات محل با کارکرد خوب مسجد رفع می شود افزود: اصحاب مسجد باید با تک تک افراد محل از خردسال تا کهنسال ارتباط خوبی برقرار کنند تا بتوانند حیطه فعالیت های خود را گسترش دهند.

ایشان خواستار تاسیس هسته های پژوهش در کانون های مساجد محدوده منطقه آزاد انزلی شد و گفت: باید با تشکیل این هسته های پژوهش مشکلات محل خود را رصد و راهکار ارائه دهید.

حجت الاسلام علیزاده، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید مساجد را با کارکردهای اصلی خود احیا نمائیم گفت: باید نشست ها و فعالیت‌هایمان از حالت کلیشه ای خارج و در دلهای هم نفوذ کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مسجد باید برای همه اقشار جامعه بوده و بنا نیست محل فعالیت قشر خاصی باشد. افزود: مسجد باید پل ارتباطی بین همه افراد باشد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید افراد را جذب مسجد کرده و فردی مسجدی پرورش دهد تا این فرد بتواند در عرصه های مختلف فعالیتش مسجدی رفتار کند.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از کتاب خانه های خدایی که به معرفی مساجد و بقاع متبرکه محدوده منطقه آزاد انزلی پرداخته است ، مجوز فعالیت ۲۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد محدوده منطقه اهدا گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.