یکشنبه, 1 مهر 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد را ندارد/ معابر و خیابان حریم خصوصی نیست
11 خرداد 1395 ساعت: 9:36
شناسه : 6363
1

جانشین فرمانده ناجا گفت: کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد مگر با مجوز از مراجع قانونی را ندارد اما مردم انتظار دارند شئونات و امنیت اخلاقی در حریم عمومی مانند معابر و خیابان‌ها رعایت شود. به گزارش خبرگزاری بامردم، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتقای شاخص‌های […]

پ
پ

13940714000698_PhotoA-768x460

جانشین فرمانده ناجا گفت: کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد مگر با مجوز از مراجع قانونی را ندارد اما مردم انتظار دارند شئونات و امنیت اخلاقی در حریم عمومی مانند معابر و خیابان‌ها رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری بامردم، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتقای شاخص‌های پلیس در سال گذشته و دو ماه امسال، اظهار کرد: شاهد ارتقای شاخص‌های امنیتی در تمام عرصه‌های داخل کشور هستیم.

وی به پنج اولویت پلیس در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: ارتقای امنیت اخلاقی، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کاهش تصادفات و آموزش کارکنان پلیس از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پیش‌بینی لازم برای آموزش کارکنان به منظور اجرای برنامه‌های مذکور انجام شده است.

وی به تشکیل کمیسیون طرح دریا با حضور فرماندهان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در گیلان اشاره کرد و گفت: این جلسه به منظور استفاده مردم از نقاط کشور از ساحل و دریا در استان‌های شمالی برگزار می‌شود.

مومنی از غرق شدن ۴۴ نفر در دریای گیلان و ۸۴ نفر در مازندران در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: صددرصد غرق شدگان در خارج از طرح‌های سالم‌سازی و در ساعت‌های عصر بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها در راستای امنیت و آرامش توسط تمام دستگاه‌های مربوطه باید انجام شود، خاطرنشان کرد: امسال قرار بر این است که به تعداد کافی طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل شمالی راه‌اندازی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بر رعایت حریم امنیت اخلاقی خانواده‌ها تأکید کرد و یادآور شد: هدف از طرح‌های امنیت اجتماعی ایجاد آرامش برای مردم است.

وی بر آموزش نیروهای پلیس در راستای اجرای طرح‌های دارای اولویت در سال جاری تاکید کرد و یادآور شد: کسی حق ورود به حریم خصوصی افراد مگر با مجوز از مراجع قانونی را ندارد اما مردم انتظار دارند شئونات و امنیت اخلاقی در حریم عمومی مانند معابر و خیابان‌ها رعایت شود و این امر توسط همکاران آموزش‌دیده ما انجام می‌شود.

مومنی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا معابر و خیابان به معنای حریم خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: در داخل مطابق با قوانین کشور طرح‌های امنیت اخلاقی انجام می‌شود و مردم همکاری بسیار خوبی در این زمینه دارند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.