یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
پارک محلات در شش نقطه رودسر احداث می‌شود / شهرداری به جهت نداشتن منابع پایدار نیازمند حمایت بیشتری است
12 خرداد 1395 ساعت: 21:55
شناسه : 6449
1

شهردار رودسر گفت: همکاری و حمایت های متقابل مردم و مسئولان برای جهش در راستای توسعه عمران شهر رودسر ضروری است. به گزارش خبرگزاری بامردم، خداداد قنبرزاده در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: شهرداری نهادی غیردولتی بوده که منابع مالی آن از سوی شهروندان تامین می شود . وی با بیان اینکه […]

پ
پ

قنبرزاده.jpgشهردار رودسر

شهردار رودسر گفت: همکاری و حمایت های متقابل مردم و مسئولان برای جهش در راستای توسعه عمران شهر رودسر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بامردم، خداداد قنبرزاده در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: شهرداری نهادی غیردولتی بوده که منابع مالی آن از سوی شهروندان تامین می شود .

وی با بیان اینکه شهرداری به جهت نداشتن منابع پایدار نیازمند حمایت بیشتری است،افزود:هر قدر ارتباط شهروندان با شهرداری بیشتر شود به همان میزان بهره مندی شهر از خدمات عمرانی مطلوب تر خواهد بود.

شهردار رودسر این شهر را به لحاظ دارا بودن منابع انسانی،سواحل زیبا و چشم انداز های منحصر به فرد دارای قابلیت های فراوان گردشگری دانست و تصریح کرد: رونق گردشگری به عنوان یکی از عوامل پایدار می تواند در رشد و توسعه رودسر موثر باشد.

وی تصویب بودجه شهرداری رودسر در سال جاری از سوی شورا را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشتر این اعتبارات برای انجام کارهای عمرانی سرمایه گذاری خواهد شد.

قنبرزاده با اشاره به آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر برای استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی متذکر شد: از تمامی سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان به ویژه در بخش گردشگری و جذب توریست را دارند دعوت به همکاری می کنیم.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه پل «صیدر محله» رودسر خبر داد و خاطر نشان کرد:بخش اعظم اجرای پروژه مذکور از محل منابع داخلی تامین و سرمایه گذاری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه «صیدر محله» در پرتراکم ترین نقطه شهر قرار دارد،تصریح کرد:احداث پل مذکور در راستای خواسته ها و مطالبات به حق شهروندان و تحقق هر چه سریع تر آن از الزامات می باشد.

وی با اشاره به آسفالت بیش از ۷۵ هزار مترمربع از سطح شهر رودسر در سال گذشته افزود:یکی از برنامه های مدیریت شهری در سال جاری بازگشایی و آسفالت بخش های مختلف در سطح رودسر است.

شهردار رودسر آزادسازی و رفع موانع راه های متصل به سمت سواحل این شهر جهت رفاه حال شهروندان و مسافران،اخذ سند برای ۴۷ قطعه از زمین های مفقودی شهرداری ،توسعه فضاهای سبز، احداث پل نژاد کریم و سرچشمه، ایجاد امکانات ورزشی در ساحل،…را از مهم ترین فعالیت های عمرانی این شهرداری در سال گذشته اعلام کرد.

وی از احداث پارک محلات در شش نقطه از این شهر خبر داد و تصریح کرد: برای تسریع در اجرای پروژه خیابان ۳۵ متری باقرآباد نیازمند همراهی و معاضدت هر چه بیشتر مردم برای انجام پروژه مذکور هستیم.

وی خاطر نشان کرد:با انتخاب اقای دکتر عباسی بعنوان نماینده ای که از تجارب 2 دوره نمایندگی و کار اجرایی در سطح کلان تا منصب وزارت خانه را دارد ضمن تبریک به ایشان و مردم فهیم منطقه با توجه به اینکه با مدیران ارشد استا ن خاصه استاندار محترم معاونین محترم و مدیران کل استان و مسولین و مقامات کشوری تعاملی بسیا ر صمیمانه دارند اینده خوبی را برای رودسر پیش بینی می‌کنیم.

قنبرزاده خواستار دیده شدن اعتبار مناسب از محل منابع تملک و دارایی های شهرستان رودسر به شهرداری رودسر جهت تسهیل در روند کارهای عمرانی شد و گفت: منابع داخلی شهرداری برای احرای پروژه های بزرگ محدود بوده و امیدواریم با حمایت و هماهنگی های لازم نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهرستان با تامین اعتبار از محل منابع تملک و دارایی ها جهش و انقلابی بزرگ در روند توسعه عمرانی شهر رودسر رخ دهد.

وی خدمت به مردم ،جلب رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را ضروری خواند و افزود:مردم همیشه در عرصه های مختلف انقلاب حضوری گسترده داشتند و بهترین جوانان خود را هدیه این نظام کردند و از ما انتظار دارند که در مواقع لزوم همکاری لازمه را داشته باشیم.

شهردار رودسر با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت صادقانه در الویت های این شهرداری است ،تصریح کرد:همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان است که در این زمینه بیش از پیش نیازمند توجه و حمایت مسئولان و سایر دستگاه های اجرایی هستیم.


گزارش: امید رجبی‌پور‌کشایه خبرنگار خبرگزاری بامردم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.