جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
انتخابات مهندسی و مدیریت شده بود/قضیه «کُلش» را پیگیری میکنم/ مجلس گردان مجلس بودم
13 خرداد 1395 ساعت: 22:39
شناسه : 6496
2

نماینده سابق لاهیجان در آخرین اظهارات رسمی خود پس از آغاز به کار مجلس دهم در فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه کسب نمایندگی سخت نیست ولی حفظ آن سخت است البته اگر حمایتی هم وجود داشته باشد با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در زمان انتخابات و در فضای مجازی گفت: باید آدرس دهند که […]

پ
پ

نماینده سابق لاهیجان در آخرین اظهارات رسمی خود پس از آغاز به کار مجلس دهم در فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه کسب نمایندگی سخت نیست ولی حفظ آن سخت است البته اگر حمایتی هم وجود داشته باشد با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در زمان انتخابات و در فضای مجازی گفت: باید آدرس دهند که در کدام جلسه و کجا چنین مزخرفات دست ساخته و ناجوانمردانه ای را بیان کردیم.

به گزارش خبرگزاری بامردم به نقل از «لاهیجان» ایرج ندیمی صبح امروز و در جلسه احیای ستاد امربه معروف و نهی از منکر لاهیجان که تبدیل به جلسه شورای اداری شد در ابتدا با بیان اینکه از حضور در جمع روسای سابق و لاحق که مقداری با تفاوت هایی در سالهای آتی پیش می آید خوشحالم گفت: به سهم خودم به عنوان کسی که با انقلاب بزرگ شدیم باید یادی کنیم از امام خمینی(ره)آفرینش گر این انقلاب معاصر و برای مقام معظم رهبری جانشین شایسته و خلف ایشان آرزوی توفیقات مدام داریم.

نماینده سابق لاهیجان افزود: از اینکه توفیق داشتیم، با رای سی و چندهزاری مردم، چهارسال تمام بی وقفه در خدمت مردم باشیم، خداوند را شاکریم و به حمدالهی بنده هیچ تاسفی در این چهارسال از جهت اصل حرکت، اصل پیگیری و اصل نتیجه گیری و نتیجه بخشی نداشته و ندارم و هرگز برای خود در پیشگاه هیچ محکمه ای، تعریف منفی ندارم.

وی گفت: آنچه داشتم، خواستم و پیگیری کردم و حتما در ایران و مجلس نهم به لحاظ آمارها و رکوردهایی که در استان و ایران قابل برشماری است کم نظیر است. در همه زمینه های تقنینی، کمیسیونی، فراکسیونی، فرابخشی، ملی، استانی و شهرستانی سعی کردیم بروز، جامع و نتیجه بخش باشیم.

**به لحاظ آماری مجلس گردان بودم

ندیمی افزود: در همه مصوباتی که رهبر معظم در پیامی به این مجلس صحه گذاشتند و جزء چندنفری بودیم که به اصطلاح امروزی ها مجلس گردان بودیم. این را هم آمار، واقعیات و اظهارنظر مسئولان قوای نظارتی و تقنینی می گویند.جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (1)

نماینده سابق لاهیجان با بیان اینکه توفیق داشتیم که پانصد روز تمام به تناسب جلسات چند ده هزاری، پیگیری های مناسب داشته باشیم و همه این وقت جز دقایقی از روزها را صرف مادرم که مادرشهید می شد، همه متوجه مسئولیت می شد و میتوانیم ادعا کنیم که از لحاظ فعال ترین نماینده استانی، ملی جزء چندنفر اول و در استان نفر اول هستیم گفت: می توانیم کارنامه مشعشع از اصل وظیفه شناسی داشته باشیم و این ها از سرخودپسندی و از نظرگزارش واقع می باشد و حتما این در تاریخ خواهند ماند.

**تا روز آخر به وظیفه ام در مجلس عمل کردم

ندیمی با بیان اینکه در کثیری از قوانین و در همه چهار بودجه به عنوان هیئت رئیسه و برنامه ای که در برنامه آتی تهیه می شود و جای این را دارد که نسبت به مردمان گیلان، «لاهیجان» و سیاهکل تعریف مثبت باشد و بعد از انتخابات با وجود همه داستان های انتخابات به کار برنامه نویسی و بودجه نویسی پرداختیم گفت: تا روزهای آخر این وظیفه را عهده دار بودیم و از این جهت هم حضوری موثر در بودجه ۹۵ داشتیم و این را در راستای مباحث وظیفه شناختی و مسئولیت انجام دادیم.

نفر دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در لاهیجان و سیاهکل گفت: هرگز فکر نمی کنیم جابجایی ها سطح شخصیتی آدمی را تحت تاثیر قرار میدهد.جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (2)

**دوشنبه هفته گذشته هشت پیشنهاد استانی و ملی داشتم

ندیمی با بیان اینکه همین دوشنبه هفته گذشته هشت پیشنهاد استانی و ملی را با من مطرح کردند که معنی آن این است که تا می توانیم خود را درخدمت نظام قرار میدهیم، هرچند که می توانیم راه فرار برای زندگی شخصی و خدمت در بخش خصوصی فراهم کنیم و بسی آرام تر و پردرآمد تر است گفت: اما می گوییم که حکومت از ما میل استفاده دارد، ما مدیونیم برای لبیک به برادرانی که در این راه شهید شدند و از ما تقاضا دارند که این نظام را تنها نگذاریم. خوشحالیم و مسروریم که کارنامه و برنامه ما به نتیجه رسید.

وی با اشاره به برخی آمارها و پروژه ها در سطح شهرستان با بیان اینکه در رابطه با مصلی، وظیفه ام را انجام دهم و یک میلیارد و صد میلیون تومان پیگیری کردم تا مقدمات اجرای یک مصلی را داشته باشیم گفت: در این دوره ناداری، بسیاری از کارهایی که در دوره نهم انجام شد، ناشدنی های قانونی داشت ازجمله؛ پروژه ها و اعتبارات جدید.جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (4)

**بعضی ها بلد چانه زنی های تصنعی هستند

نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل افزود: جا دارد از دولت هایی که با آنها همکاری داشتیم و از فرصتشان استفاده کردیم، [یکی از تاکتیک ها و استراتژی هایی که دراین دوره داشتیم این بود که در دوره ناداری، دعواهای سیاسی نتیجه بخش نیست] برای همین از همه دولت ها حمایت کردیم تا از قبل آن برای مردم ما، تعریفی از جهت توسعه و پیشرفت حاصل شود و در عین چانه زنی های واقعی و تصنعی که بعضی ها در آن کاربلد هستند سعی کردیم از فرصت همه مسئولان، استانداران، فرمانداران،ائمه جمعه، مقامات ملی و دولت ها استفاده کنیم تا برای همه زمینه ها تعریف داشته باشیم!

وی با بیان اینکه عرض میکنم دوره فرارو دوره سخت تری از جهت مسائل کشوری است که باز برای مجلس شورای اسلامی به شخص آقای لاریجانی و هیئت رئیسه جدید اعلام کردم که آمادگی این را دارم در حوزه های تقنین و نظارت باز برای آنها خدمات مشاوره ای از جهت پرداخت و تعمیق قوانین داشته باشیم گفت: ما برآن نبودیم که مانایی را در طول زمان تعریف کنیم، بلکه مانایی را در عمق اعمال جستجو کردیم.

نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل گفت: سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم که کمترکسی ادعا کند فرصتی بود و آقای ندیمی از آن غافل بود و ممکنی قابل وقوع بود ولی ایشان به نتیجه نرساند.

وی با بیان اینکه دربحث بهداشت برای بیمارستان پیروز برنامه های داشتیم گفت: در حوزه بیمه، تامین اجتماعی و بیمه محصولات و رویکردی که در حوزه چای و اطمینان بخشی این دوره و تشکیل صندوق چای و مبارزه با قاچاق کالا و بخشی از آن ماجرایی که اکنون رهبرمعظم تاکیددارند و برمردم آشکار نبود، ولی این مهم اتفاق افتاد.

ندیمی گفت: در همین آموزش عالی به کمک روسای دانشگاه و در حوزه رئیس آخر، تمام خواسته های دکتری و ارشد محقق شد و لاهیجان خود را از رکودی که در حوزه کارشناسی بود بیرون کشید.

**رابطه خوب شورای شهر با نماینده موجب بهرمندی دوطرف شد

وی با اشاره به پروژه های دولتی سالن های ورزشی تختی و مهر افزود: در حوزه ورزش اتفاق مثبتی افتاد و غیورمردان والیبال کشورمان با صعود به المپیک ثابت کردند که می شود کار جمعی کرد که خیلی از دوستان به آن اعتقاد ندارند و می شود از برند خارجی دست یافت داشت. در پروژه تختی و مهر در قحط سالی منابع به پیگیری رسید و پروژه فرهنگی از لحاظ رویکرد بودجه ای، تامین بسیاری از وسایل و ملزومات که جادارد از مسئولان ورزش و همراهی های همه همکاران در حوزه شورایی و اداری تشکر کنم.

ندیمی با اشاره به رابطه بسیار خوب شورای شهر و نماینده سابق گفت: رابطه بسیار خوبی که بین شوراها و نماینده برقرار شد موجب بهره مندی توامان شد، کما اینکه پروژه های ماده ۱۸۰ در نشست شورایی به نتیجه رسید و پروژه های خانه کشتی، پل و مانند آن…

وی با اشاره به ماده ۱۸۰ با توصیه به نماینده جدید لاهیجان گفت: ماده ۱۸۰ جاری که ظاهرا هنوز تخصیص پیدانکرده و باید بکند و نماینده محترم و دیگر عزیزان تا تیرماه باید پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

نماینده سابق لاهیجان گفت: طرح هادی و سند روستایی که از مدیریت مربوط به ثبت امللاک و اسناد و آقای تابش و شاملو تشکر کنیم، که باز در رامسر شهرستان لاهیجان را به عنوان یک مدل در همه ایران برشمردند از جهت پیشرفت دو عنوان طرح هادی و سند روستایی.

**غبطه نمی خوریم و از مضمون بودن بخل مطلع هستیم

وی درباره حوزه کشاورزی شهرستان با تشکر از مدیرکل کشاورزی استان گیلان گفت: در طرح تجهیزکشاورزی هرچند که انتقاداتی در حوزه های مدیریتی وجود دارد، اما جادارد از مدیریت جهادکشاورزی استان گیلان تشکر داشته باشم که در پرتو پیگیری های ملی و استانی این امکان را ایجاد کردند که تقریبا یک سوم داشته استانی را تعریف داشته باشیم که در آینده خود را به خوبی نشان می دهد.

نماینده سابق لاهیجان با بیان اینکه ما از دیدگاه غبطه و از مضمون بودن بخل مطلع هستیم و آرزو میکنیم موفقیت باشد، چون موفقیت مجلس موفقیت مردم است و ما چون مردم را دوست داریم باید علاقه مند به پیشرفت مردم باشیم و با ضعف همتایان جستجوگر نام نباشیم گفت: چون این نام ها همانند جابجایی هایی که به هرصورت در مقام مزاح و شوخی مطرح شد.

وی افزود: برای رای مردم باید دهها هزار آدم را از لحاظ کار، وام، معیشت، خاستگاه سیاسی و انتظارات دیگر برآورد کرد که کار بسیار دشوار است.

**کسب نمایندگی سخت نیست

ندیمی با جمله ای کنایه دار با بیان اینکه کسب نمایندگی سخت نیست البته اگر حمایتی هم وجود داشته باشد، ولی حفظ آن به مراتب سخت تر است چرا که باید آحاد مردم را اغنا کنی گفت: اینطور نیست که مردم ناتوان باشند، در صندوقی دیگر آن را جبران می کنند، از پاسخ ندادن به یک تلفن شروع می شود تا نیافتن مقامی در خور یا بقیه اموری از این دست…

جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (3)

**اگر بودم در این چهارسال بام سبز به دریا محقق می شد

وی با اشاره به پروژه چندین ساله بام سبز به دریا [طبق گفته فرماندار  لاهیجان این پروژه برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد تومان نیازمند است] که یک پروژه راهی و ملی است و ردیف بودجه ای دارد گفت: البته اولویت اول با راه بازکیاگوراب به سیاهکل است، بنابر این حتما و ان شاء الله باید مسئولان کمک کنند که با پیگیری های نماینده محترم این اجرایی شود و در این چهار  سال این جاده را داشته باشیم، بنده اگر بودم حتما مثل جاده سراوان به سیاهکل که دیدیم و جاده بازکیاگوراب به سیاهکل که بخشی از آن را در پل چفل می بینیم آن را هم می دیدید و از این جهت توقع داریم انجام شود.

نماینده سابق لاهیجان گفت: حتما وظیفه من این است که به نمایندگان گیلان و ایران اگر درخواستی کنند کمک کنم و این را نه برای نماینده موجود بلکه کسانی که از قبل در رقابت با من به مرحله دوم هم می آمدند همین خطاب را داشتیم و اگر کمکی داشتیم که باید انجام میدادیم، باید انجام دهیم.

**اگر من جای مردم بودم به خودم رای نمی دادم

وی در ادامه گفت: از مردمی که علیرغم همه داستان ها و جوسازی های سیاسی، اجتماعی و قضایی که همه آلوده به داستان هایی شد که همراه با سرویس های خبرپراکن آمریکا و انگلیسی توام شد و در آن برنامه ما را کلاهبردار معرفی کردند و یکی از آن سه نفر(کوهکن)به مجلس آمد، علیرغم این ها سی و چند هزار رای دادند تشکر می کنم.

نفر دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در لاهیجان و سیاهکل گفت: شاید خود من اگر قرار بود رای بدهم با این فضایی که برای انتخابات پیش آوردند، به ندیمی رای نمی دادم که آدم به خودش هم شک می کرد.

**داستان کلش را از طریق مراجع قضایی پیگیری میکنم

وی با بیان اینکه انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در لاهیجان و سیاهکل مدیریت شده و مهندسی شده بود گفت: سایت ها مورد پیگیری قضایی قرار می گیرند و بخشی از آن مباحث و مستندات را داریم. مباحث دست ساخته و ناجوانمردانه ی توهین به مردم سیاهکل و دیلمان و رودبنه و «کلش» و این… که جوری نوشته شد که انگار خبر را مخابره کردند، که ندیمی دربین طرفداران خود در «لاهیجان» گفت: که مثلا من با مردم سیاهکل….

ندیمی با بیان اینکه این جنایت نابخشودنی را باید پیگیری کنم و باید آدرس دهند که در کدام جلسه و کجا چنین مزخرف دست ساخته و ناجوانمردانه ای را بیان کردیم گفت: حق ما پیگیری است و باید بیان کنیم که این ناجوانمردی ها در نظام اسلامی سزاوار نیست.

**به قول روستایی ها رنگ و سیمه[رنگ و رو] آمدیم!

وی در پایان افزود: از سه فرماندار و سه امام جمعه و مسئولان دیگر تشکر میکنم؛ از مردم تشکر میکنیم چرا که بسیاری از مسائل عمومی را به خواسته هایشان را ترجیح دادیم. ما همواره فکر میکردیم کار برای عام وظیفه ماست، به همین دلیل از ابتدا باید دغدغه حضور داشتیم و همین جا باید از خانواده خود عذرخواهی کنم که از هرسه شنبه تا غروب شنبه در همین مناطق و در ۴۰۴ روستا و شهر نمی گویم آواره بلکه پیگیر مشکلات مردم بودیم.

وی افزود: اگر به قول امروزی ها رنگ به سیما و به قول روستائی ها رنگ سیمه آمدیم، بخاطر این است که این حجم مسئولیت از ما برداشته شده و هم از لحاظ مطالعه و زندگی وقت داشته باشیم، هرچند که تا زنده ایم، رزمنده ایم.جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (6)جلسه شورای احیای ستاد امربه معروف لاهیجان (7)

عکس:روابط عمومی شورای شهر لاهیجان

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.