یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
آسمان گیلان طی دو روز پیش رو، ابری همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق است
15 خرداد 1395 ساعت: 15:32
شناسه : 6567
2

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان طی دو روز پیش رو را ابری همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق عنوان کرد. به گزارش بامردم، مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان طی دو روز پیش رو را ابری همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق عنوان کرد.

به گزارش بامردم، مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس، گاهی در بعضی نقاط افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری گاهی به ویژه مناطق غربی افزاش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، عصر و شب افزایش ابر، وزش باد و در بعضی نقاط احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۰ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۱۰ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.
وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۲۷ و ۱۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.
وی بیشینه دمای امروز گیلان را با ۳۲ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با ۱۱ درجه مربوط به شهرهای دیلمان، ماسوله، جیرنده و ارتفاعات جنوب شرق و جنوب غرب استان پیش بینی کرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.