پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
پرچم ولایت در دست کسی است که آرامش را به مسلمان هدیه داده است
15 خرداد 1395 ساعت: 19:54
شناسه : 6580
3

اختصاصی بامردم/ معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: پرچم ولایت در دست کسی است که آرامش را به مسلمان هدیه داده است این آرامش را مدیون خون شهدا هستیم. به گزارش خبرگزاری بامردم از رودسر حجت السلام طباطبایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم 15 خرداد شهرستان رودسر گفت: سر آغاز انقلاب در 15 […]

پ
پ

photo_2016-06-09_19-50-33

اختصاصی بامردم/ معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: پرچم ولایت در دست کسی است که آرامش را به مسلمان هدیه داده است این آرامش را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری بامردم از رودسر حجت السلام طباطبایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم 15 خرداد شهرستان رودسر گفت: سر آغاز انقلاب در 15 خرداد سرچشمه گرفت، انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) بود که اسلام را زنده کرد و باعث بیداری مسلمانان در جهان شد.

حجت السلام طباطبایی با اشاره به فتنه 88، اظهار کرد: نبود بصیرت و دشمن‌شناسی از آسیب‌هایی بود که می‌خواستند خون شهدا را ضایع بکنند ولی رهبری محکم در مقابل آنان ایستادگی کرد وآن فتنه خاموش شد.

وی افزود: امروز پرچم ولایت در دست کسی است که آرامش را به مسلمان هدیه داده است و آن را از ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی می‌داند و این خون‌های از دست رفته محل بازی و تجارت ها نبود.

معاونت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: قدرت دفاعی کشور عزیز ایران  دشمن را به وحشت انداخته است، امروز 80 هزار موشک در مقابل  تحریم‌های ظالمانه دشمنان ‌ساخته شده است این نشان داد که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم فلذا  اینجاست که با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب  باید اقتصاد مقاومتی  را سر لوحه کار قرار دهیم.
وی در ادامه یادآور شد: ملت ولایتمدار  و  آگاه ایران اسلامی به برکت وجود خون شهدا هرگز اجازه حضور و دخالت آمریکا را نخواهند داد، در حالیکه در اطراف ما آتش، باروت و جنگ است ولی کشور ایران با وجود جوانان انقلابی در فضای آرامش بسر می برد که این آرامش را مدیون خون شهدا هستیم.

طباطبایی در خصوص حضور میلیونی مردم کشورمان در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یادآور شد: حضور میلیونی مردم کشورمان به نشانه تبعیت از امام خامنه ای است که این حرکت دشمن  را  در معادلات، مات مبهوت ساخته است و آنها نمی‌توانند امام و ولایت و خون شهدا  را از هم جدا سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.