یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
واردات برنج کشاورزان را نگران کرده است/میزان واردات ما برای تامین نیاز بازار ۴۰۰هزار تن است
16 خرداد 1395 ساعت: 13:17
شناسه : 6611
1

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه واردات برنج به داخل کشور کشاورزان را نگران کرده است، گفت: دولت با آزادسازی واردات برنج خلاف قانون عمل می کند. به گزارش بامردم،جبار کوچکی نژاد در مورد واردات برنج، اظهار کرد: طبق قانون واردات برنج قبل از برداشت و در زمان توزیع برنج داخلی در بازارممنوع شده […]

پ
پ

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه واردات برنج به داخل کشور کشاورزان را نگران کرده است، گفت: دولت با آزادسازی واردات برنج خلاف قانون عمل می کند.

به گزارش بامردم،جبار کوچکی نژاد در مورد واردات برنج، اظهار کرد: طبق قانون واردات برنج قبل از برداشت و در زمان توزیع برنج داخلی در بازارممنوع شده است.

وی افزود: وزارت کشاورزی در گذشته ادعا داشت که واردات برنج سیاستی نیست که این وزارت خانه بر روی ان تصمیم گیر باشد و وزارت صنعت و معدن را محکوم می کرد، ولی در شرایط فعلی وزارت کشاورزی نمی تواند رد اتهام از خود کند زیرا این مسولیت بر عهده این وزارت خانه است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه آزاد سازی قیمت برنج سیاستی غلط است، اضافه کرد: یک ماه و نیم دیگر برنج کشاورزان برداشت و وارد بازار می شود و دولت باید تنظیم بازار را در دستور کار خود قرار دهد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه نیاز کشور به برنج دو میلیون و ۴۰۰هزار تن است،  ابراز کرد: دو میلیون تن برنج در کشور تولید می شود و میزان واردات ما برای تامین نیاز بازار  ۴۰۰هزار تن است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه واردات برنج به داخل کشور کشاورزان را نگران کرده است، تصریح کرد: دولت با آزادسازی واردات برنج خلاف قانون عمل می کند

کوچکی نژاد در خاتمه اظهار کرد: دولت با تعرفه گذاری جدید، واردات برنج را آزاد کرده است و این یک سیاست اشتباه است.

کاسپین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.