یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
نمایشگاه طرح‌ضیافت گیلان با ۱۰۰ غرفه در شهر رشت دایر شد
18 خرداد 1395 ساعت: 12:10
شناسه : 6758
1

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با ۱۰۰ غرفه از روز گذشته در شهر رشت دایر شده است. به گزارش بامردم، علی منتظری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: از […]

پ
پ

علی منتظری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نمایشگاه طرح ضیافت گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با ۱۰۰ غرفه از روز گذشته در شهر رشت دایر شده است.

به گزارش بامردم، علی منتظری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: از روز گذشته نمایشگاه طرح ضیافت استان به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ در شهر رشت برپا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود ۱۰۰ غرفه در نمایشگاه طرح ضیافت گیلان اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۰ غرفه مربوط به مواد پروتئینی، ۲۵ غرفه خواروبار و مواد غذایی، ۱۵ غرفه سوغات و شیرینی و ۳۰ غرفه مربوط به لوازم خانگی است.

منتظری، متولی صدور مجوز ۳۰ درصد از سالن‌های غذاخوری گیلان را سازمان صنعت، معدن و تجارت خواند و گفت: ۷۰ درصد از سالن‌های پذیرایی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه کالا به اندازه کافی در بازار موجود است، افزود: امسال قیمت‌ها در بازار مناسب است و در حال بررسی شرایط بازار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تفاوت قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی گیلان اشاره کرد و افزود: قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی که از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان پروانه فعالیت دریافت کردند ۴۰ درصد بیشتر از رستوران‌های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه قیمت غذا در سالن‌های پذیرایی استان بالاتر از نرخ کشوری است،اظهار کرد: موضوع مذکور در استقبال از رستوران‌ها تاثیرگذار است.

ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.