یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43598 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
آمار طلاق در رودسر واقعی نیست/ ۵۳ درصد طلاق های ثبت شده مربوط به شهرستان های غرب مازندران است
18 خرداد 1395 ساعت: 22:36
شناسه : 6774
1

فرماندار رودسر با بیان اینکه آمارهای طلاق در مازندران واقعی نیست، گفت: بالغ بر ۵۳درصد آمار های ثبت شده مربوط به شهرستان های غرب استان مازندران می باشد به گزارش بامردم، امیر جانبازی رودسری در جلسه بررسی آمار ثبت طلاق شهرستان رودسر ، ضمن عرض تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان وآرزوی قبولی طاعات و […]

پ
پ

photo_2016-06-07_14-32-27

فرماندار رودسر با بیان اینکه آمارهای طلاق در مازندران واقعی نیست، گفت: بالغ بر ۵۳درصد آمار های ثبت شده مربوط به شهرستان های غرب استان مازندران می باشد

به گزارش بامردم، امیر جانبازی رودسری در جلسه بررسی آمار ثبت طلاق شهرستان رودسر ، ضمن عرض تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان وآرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: یکی از اهداف نظام و دولت تدبیر و امید برنامه ریزی و تلاش در جهت تحکیم نظام خانواده است.
وی افزود: خانواده مهمترین نهاد جامعه وپایه و اساس تربیت و شکل گیری روابط اجتماعی در جامعه بشمار می رود.
فرماندار رودسر آمار ثبت طلاق را در رودسر واقعی ندانست و افزود : بر اساس آمار و ارقام در سال ۹۴حدود ۸۳۶ مورد طلاق در شهرستان رودسر به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد از این تعداد تنها ۳۹۷ مورد آن مربوط به رودسر بوده و مابقی این موارد مربوط به شهرستانهای تنکابن، رامسر و چند شهر دیگر غرب مازندران می باشد.
فرماندار رودسر اظهار کرد: در مجموع ۴۳۹ مورد ثبت طلاق در شهرستان رودسر  بالغ بر ۵۳درصدآمارثبت شده مربوط به شهرستانهای غرب استان مازندران می باشد.
وی با بیان اینکه شهرستان رودسراز پیشینه فرهنگی و مذهبی والایی برخوردار است گفت: با توجه به این پیشینه فرهنگی و مذهبی ثبت این حجم طلاق در این شهرستان منطقی نیست و این فرایند باید اصلاح شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.