پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
هزار تن چای در لاهیجان تولید شد/ واردات برنج باید ساماندهی شود
19 خرداد 1395 ساعت: 11:40
شناسه : 6823
3

فرماندار لاهیجان با اشاره به این نکته که واردات برنج باید ساماندهی شود، ابراز داشت: زمانی که برنج کشاورزان وارد بازار می شود، نباید شاهد تزریق برنج خارجی در بازار باشیم . به گزارش بامردم، کاظم کسرایی با اشاره به برداشت هزار تن چای در این شهرستان اظهار کرد: سال ۹۵ سال یرداشت خوب چای در […]

پ
پ

فرماندار لاهیجان کاظم کسرایی(2)

فرماندار لاهیجان با اشاره به این نکته که واردات برنج باید ساماندهی شود، ابراز داشت: زمانی که برنج کشاورزان وارد بازار می شود، نباید شاهد تزریق برنج خارجی در بازار باشیم .

به گزارش بامردم، کاظم کسرایی با اشاره به برداشت هزار تن چای در این شهرستان اظهار کرد: سال ۹۵ سال یرداشت خوب چای در کشور و به ویژه در شهرستان لاهیجان بود.

وی ادامه داد: چای کاران مانند برنج کاران چشم به دست حمایت دولت با خرید تضمینی برگ چای دوخته اند و دولت نیز تاکنون دست از حمایت کشاورزان بر نداشته است .

فرماندار لاهیجان با تاکید براینکه در آستانه برداشت برنج هستیم، اضافه کرد: برنج از محصولات استراتژیک استان گیلان به شمار می رود و حواشی زیادی پیرامون آن با بحث واردات برنج خارجی وجود دارد .

کسرایی با اشاره به این نکته که واردات برنج باید ساماندهی شود، ابراز داشت: زمانی که برنج کشاورزان وارد بازار می شود، نباید شاهد تزریق برنج خارجی در بازار باشیم .

وی با بیان این نکته که برنج ایرانی از محتویات تولید ملی است و باید حمایت شود، اظهار داشت: برنج ایرانی نباید با واردات حجمی بالا از برنج خارجی منزوی و گوشه گیر شود . /کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.