یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43600 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
۶۰۰ واحد صنعتی در استان گیلان تسهیلات دریافت می‌کنند
19 خرداد 1395 ساعت: 12:02
شناسه : 6828
2

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: به واحدهای صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و واحدهای صنعتی و تولیدی که حداکثر ۱۰۰ نفر نیرو دارند تسهیلات داده می‌شود. به گزارش بامردم، طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به اینکه دولت در راستای حمایت از طرح‌ها و واحدهای صنعتی و بهبود در توسعه فعالیت […]

پ
پ

lahootid

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: به واحدهای صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و واحدهای صنعتی و تولیدی که حداکثر ۱۰۰ نفر نیرو دارند تسهیلات داده می‌شود.

به گزارش بامردم، طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به اینکه دولت در راستای حمایت از طرح‌ها و واحدهای صنعتی و بهبود در توسعه فعالیت صنعتی اقدامات مطلوبی را در دست انجام دارد اظهار داشت: به منظور رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه واحدهای صنعتی در گیلان به ۶۰۰ واحد صنعتی و طرح‌های نیمه تمام تسهیلات اعطا می‌شود.
وی به تفاهم‌نامه صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران با معاونت صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: در راستای این تفاهم نامه ۷۵۰۰ واحد صنعتی شناسایی و رفع مشکلات موجود در این واحدها مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه واحدهای متقاضی باید با مراجعه و ثبت‌نام در سایت بهین یاب در لیست متقاضیان دریافت تسهیلات قرار گیرند، تصریح کرد: مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی پس از ثبت‌نام در حوزه‌های مختلف از سوی کارگروه رونق بررسی و سپس واحد‌های صنعتی جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
لاهوتی با تأکید بر اینکه این تسهیلات با سود ۱۸ درصد و بر اساس مکانیزم تسهیلات به واحدها اعطا می‌شود خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۷۹ واحد تولیدی و صنعتی متقاضی این تسهیلات هستند و از این تعداد ۸۰ واحد در داخل حوزه شهرک صنعتی و مابقی خارج از شهرک هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه امید است با این اقدام مسیر جدیدی در راه توسعه واحدهای صنعتی استان برداشته شود تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی برای اخذ تسهیلات می‌توانند تا سقف ۳ میلیارد تومان ضمانت‌نامه از صندوق ضمانت صنایع کوچک دریافت کنند.
لاهوتی با اشاره به اینکه این تسهیلات می‌تواند فرصت مناسبی بر واحدهای داری مشکل در حوزه سرمایه در گردش و واحدهای راکد باشد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات توسعه صنعت و تولید در استان سرعت مطلوبی به خود گرفته است. / گیل خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.