یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43600 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
تظاهر به روزه خواری جرم است/ اختصاص شعبه ویژه دادگستری برای برخورد با هنجار شکنان
19 خرداد 1395 ساعت: 13:46
شناسه : 6834
1

دادستان شهرستان رشت گفت: يك شعبه در دادگستري به بخش برخورد با هنجار شكنان ماه مبارك رمضان اختصاص داده شده است به گزارش بامردم، سرهنگ مهرداد مهرگان جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در نشست تعاملي با حجت الاسلام علی مصطفوي نيا دادستان شهرستان رشت پيشگيري از تخلفات و جرايم ماه رمضان را بررسي كرد. جانشين فرماندهي […]

پ
پ

روزه-خواری

دادستان شهرستان رشت گفت: يك شعبه در دادگستري به بخش برخورد با هنجار شكنان ماه مبارك رمضان اختصاص داده شده است

به گزارش بامردم، سرهنگ مهرداد مهرگان جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در نشست تعاملي با حجت الاسلام علی مصطفوي نيا دادستان شهرستان رشت پيشگيري از تخلفات و جرايم ماه رمضان را بررسي كرد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در اين نشست اول تذكر لساني به هنجارشكنان ماه مبارك رمضان را اولويت پليس اعلام كرده وگفت: با افرادي كه به تذكرات لساني توجه نكنند، برخورد جدي و قانوني خواهد شد.

سرهنگ مهرگان با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان فقط به رستوران هاي خارج از شهر مجوز فعاليت داده مي شود و پخت غذاها نبايد در ديد عموم باشد،افزود: برخورد با هنجارشكنان و بدحجابان و افرادي كه در خودروها و مكان هاي عمومي استعمال دخانيات مي كنند جدي خواهد بود.

دادستان شهرستان رشت نيز در اين نشست با بيان اينكه اهميت به معنويات و التزام به واجبات الهي، نشانه تدين بالاي مردم است، متذكرشد: حضور جدي نيروي انتظامي در تمامي صحنه ها قابل تقدير مي باشد.

مصطفوي نيا بهترين روش جلوگيري از هنجارشكني را تذكر لساني دانست و افزود: هدف بعضي از افراد هنجار شكني و حرمت شكني عمدي مي باشد كه در برخورد با آنها بايد از روش هاي قانوني استفاده كرد.

اين مقام قضايي با يادآوري اينكه ماموران انتظامي بايد از روزه خواري در ديد عموم جلوگيري كنند، گفت: اگر بعضي افراد قادر به روزه گرفتن نمي باشند، بهتر است كه با احترام به ديگران از حرمت شكني در انظار عمومي پرهيز نمايند.

وي با بيان اينكه نانوايي ها در ساعات ابتدايي صبح روزهاي ماه مبارك رمضان تعطيل مي باشند، ادامه داد: يك شعبه در دادگستري به بخش برخورد با هنجار شكنان ماه مبارك رمضان اختصاص داده شده است.

دادستان شهرستان رشت متذكر شد: افرادي كه به جرم روزه خواري در ملاءعام پيش از ساعات اداري دستگير شوند به دادسرا منتقل مي شوند و آنهايي كه پس از ساعات اداري دستگير مي شوند در كلانتري ها بازداشت شده و روز بعد به دادسرا انتقال داده خواهند شد.

اين مقام قضايي تظاهر به روزه خواري را جرم خواند و تاكيد كرد: پليس بايد با افرادي كه تظاهر به روزه خواري مي كنند برخورد نمايد و مردم نيز مي توانند از طريق شماره تلفن ۱۱۰ گزارشات خود را به پليس اعلام نمايند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.