جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
دستگیری سارق خودرو در لنگرود
19 خرداد 1395 ساعت: 21:23
شناسه : 6839
1

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق خودرو با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش بامردم، حسین نیک‌فرد ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اعلام شکایت مردم در مورد سرقت داخل خودرو در لنگرود اظهار کرد: ماموران انتظامی موضوع مذکور را پیگیری کردند. وی به شگردهای پلیسی برای شناسایی سارق […]

پ
پ

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق خودرو با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بامردم، حسین نیک‌فرد ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اعلام شکایت مردم در مورد سرقت داخل خودرو در لنگرود اظهار کرد: ماموران انتظامی موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی به شگردهای پلیسی برای شناسایی سارق داخل خودرو در لنگرود اشاره کرد و افزود: سارق مذکور توسط پلیس شناسایی شد و ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ متهم را حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به انجام چهار فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرده است، تصریح کرد: مقداری از اموال مسروقه مدارک مربوط به خودروها، گواهینامه، وجه نقد و یک دستگاه ضبط صوت از منزل متهم کشف و به مالباختگان تحویل شده است.

نیک‌فرد به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مقام قضایی اشاره کرد و یادآور شد: اگر شهروندان خودروهای خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و لوازم تأخیری و بازدارنده تجهیز کرده و بدون بستن در و شیشه‌ها رها نکنند، امکان سوء استفاده توسط افراد فراهم نمی‌شود.

* پلمب واحدهای صنفی متخلف در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح شناسایی واحدهای صنفی متخلف و بدون پروانه کسب در لاهیجان اجرایی شده است.

محمود قاسمی به بازدید ۱۲۱ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس توسط ماموران پلیس امنیت عمومی لاهیجان اشاره کرد و افزود: ماموران در بازدیدهای مذکور ۲۸ واحد متخلف را پلمب کردند و به ۶۷ واحد صنفی در مورد رعایت شئونات اسلامی، رعایت ساعت کار، نصب دوربین مداربسته و تجهیزات الکترونیکی و فنی، ضوابط انتظامی و رعایت اصول حفاظتی به منظور پیشگیری از سرقت در محل کار تذکر دادند.

وی متذکر شد: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف انجام می‌شود.

* دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر نیز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های کیف‌قاپی در این شهرستان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی رودسر موضوع مذکور را پیگیری کردند.

رمضانعلی پورقاسم به شناسایی متهم کیف‌قاپ در رودسر اشاره کرد و افزود: متهم مذکور دارای سوابق متعدد سرقت بوده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سه فقره کیفى‌قاپی اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی رودسر بر حمل نکردن کیف در مواقع غیر ضروری توسط شهروندان تأکید کرد و گفت: شهروندان محتوی داخل کیف را در معرض دید افراد ناشناس نگذارند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.