یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43600 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
کلید فرمانداری رودبار به چه کسی خواهد رسید؟
19 خرداد 1395 ساعت: 21:25
شناسه : 6841
2

از بین فرمانداران کنونی و چند گزینه احتمالی، فرماندار رودبار مشخص خواهد شد محمدحسین صیادپور-  کمتر از یک ماه است که زمزمه هایی برای تغییر فرمانداران در استان گیلان به گوش می رسد. هر چند در خصوص فرماندار شهرستان رودبار، پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اخباری در راهروهای سیاسی شهرستان و استان رد […]

پ
پ

از بین فرمانداران کنونی و چند گزینه احتمالی، فرماندار رودبار مشخص خواهد شد

محمدحسین صیادپور-  کمتر از یک ماه است که زمزمه هایی برای تغییر فرمانداران در استان گیلان به گوش می رسد. هر چند در خصوص فرماندار شهرستان رودبار، پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اخباری در راهروهای سیاسی شهرستان و استان رد و بدل می شد؛ اما با شروع انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، این موضوع کم رنگ تر شد و در پستوهای سیاسی پیگیری گردید.

این در حالی است که سید محمد احمدی بعنوان فرماندار رودبار توانست خدمات بسیار با ارزش و موثری را از خود به جای بگذارد اما خبر حضور وی در شهرستان لاهیجان روز به روز قوت بیشتری گرفت و در این میان بسیاری از نو اندیشان و صاحبان فکر بر آن آمدند تا این فرماندار اعتدال گرا و توانمند را در شهرستان رودبار حفظ نموده و از ظرفیت های وی در کنار منتخب مردم برای منافع عمومی بهره برند.

اما گویا بدنه اصلی تصمیم گیرنده در استان برآن شدند تا با تغییری بجا و سیاسی، نگاهی معتدل را در لاهیجان نهادینه نمایند. پر واضح است که با رفتن احمدی، شهرستان رودبار نیازمند فرمانداری قوی، شجاع، کارآمد و یقینا معتدل و با تفکر بهره گیری از خرد جمعی، اعتقاد به اصل تضارب آراء و برنامه محور و تحول خواه بوده و البته قائل بر نگرش تدبیر و امید باشد.

در این میان و پس از انتخاب دکتر منوچهر جمالی با رای قاطع بعنوان منتخب مردم شریف و فهیم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، از سویی احتمال قوی جابجایی برخی از فرمانداران و دیگر مدیران در شهرستان ها، بسیاری از دلسوزان را به تاب و تب انداخت تا با رایزنی هایی بتوانند فردی کارآمد و کاربلد را در حلقه گزینه های احتمالی فرمانداری رودبار قرار دهند.

گر چه از روزهای آغازین، نام دو نفر بر زبان ها جاری بود، اما هرچه پیش می رویم، تعداد بیشتری از افراد خود نمایی و معرفی می شوند. در ادامه به معرفی چند تن از گزینه های احتمالی فرمانداری رودبار خواهیم پرداخت و امید داریم تا با تصمیمی صحیح، قطار در حال حرکت توسعه شهرستان با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد و باید ماند و دید که فرمانداری رودبار به یکی از فرمانداران با تجربه و توانمند کنونی خواهد رسید و یا افرادی که در عرصه مدیریت و سیاست، آزمون های خوبی را پشت سر گذاشته اند! ناگفته نماند که شکوفه های زیتون به معرفی اجمالی برخی از نامزدهای احتمالی پست فرمانداری رودبار پرداخته است و احتمال می رود در روزهای آتی افراد دیگری به این جمع بپیوندند.


انصاريعلیرضا انصاری: متولد 1345 رستم آباد.وی از چهره های فعال سیاسی و انقلابی می باشد. کارشناس ارشد ادبیات است و مدتی است بعنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار مشغول به می باشد.

وی چهره ای معتدل و در ادوار گذشته عضو شورای اسلامی شهر بزرگ رستم آباد بوده است. این فرهنگی توانمند، پیش از مسئولیت خود در فرمانداری، بعنوان مدرس در مدارس و دانشگاه ها مشغول به خدمت بود.
امین بابایی: این کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی متولد 1357 شهرستان رودبار است. دکتری مدیریت استراتژیک بوده و مسئولیت بخشداری خورگام و بندر کیاشهر را در کارنامه خود دارد وی در سال 1392 بخشدار نمونه استان گیلان شد و هم اکنون کارشناس استانداری گیلان است.


علي-اکبر-پورعليعلی اکبر پورعلی: عضو هیات رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رودبار متولد 1356 انارکول از توابع بخش رحمت آباد و بلوکات می باشد. وی در کارنامه خود شهرداری شهرهای توتکابن و منجیل را دارد و مدتی بعنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رودبار مشغول به خدمت بود.

دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است و هم اکنون بعنوان کارشناس در اداره کل راه و شهرسازی گیلان مشغول به کار است. گفتنی است پورعلی در زمان تصدی شهرداری توتکابن،یکی از جوان ترین شهرداران ایران و در زمان تصدی شهرداری منجیل، بعنوان عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح جهانی  بوده است.


ضيايييمحمدصالح ضیایی: متولد 1351 روستای توریستی حلیمه جان با 25 سال سابقه اجرایی، کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری، رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران جنوب تهران، رییس ستاد بحران جنوب تهران، کارشناس سیاسی انتظامی استانداری تهران، معاون فرماندار شهر ری و ورامین، معاون شهردار منطقه 18 تهران،  مدرس دانشگاه و هم اکنون بعنوان معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز مشغول به خدمت است.


فتح-الهي-(1)علی فتح الهی: فتحاللهی سابقه شهرداری لیسار و معاونت عمرانی فرمانداری تالش را در کارنامه دارد. وی پیش از این معاون مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان بود و هم اکنون سکان فرمانداری تالش را بر عهده دارد.


محمود-قاسم-نژادمحمود قاسم نژاد: وی سابقه بخشداری صومعه سرا و معاونت فرمانداری ماسال را بر عهده داشته است. فرماندار کنونی شهرستان ماسال نیز یکی از گزینه های احتمالی بشمار می رود.


ميرغضنفريسید اسماعیل میرغضنفری: وی متولد 1346 رستم آباد است و کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد. مسئولیت بخشداری های عمارلو، مرکزی و معاونت فرمانداری رودبار را بر عهده داشته است و همچنین عضو دبیرخانه شورای اداری استان گیلان، نماینده استاندار گیلان در کمیسیون ماده 99، مسئول گروه بازرسین فرمانداری های گیلان بوده است. میر غضنفری هم اکنون کارشناس استانداری گیلان می باشد. لازم به ذکر است.

احتمال می رود به غیر از افراد معرفی شده در این گزارش گزینه ی دیگری که در حوزه ی وزارت کشور، مسئولیت های اجرایی ویا فرمانداری فعال بوده است، این مسئولیت را عهده دار شود.

شکوفه های زیتون

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.