پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
قابل توجه کسانی که عضو کانال‌های غیر اخلاقی تلگرام هستند
19 خرداد 1395 ساعت: 23:22
شناسه : 6867
1

کسی که عضو کانال ضد عفت عمومی در تلگرام هستند، با بالا بردن تعداد اعضا و ایجاد رغبت بیشتر در دیگران و نیز کمک به شکستن قبح اینگونه گناهان نزد مسلمانان، ولو ناخواسته، در گرایش دیگران به بی‌عفتی و فساد و فحشا نقشی به عهده می‌گیرد. به گزارش بامردم، وقتی می‌خواهیم در یک کانال تلگرام […]

پ
پ
کسی که عضو کانال ضد عفت عمومی در تلگرام هستند، با بالا بردن تعداد اعضا و ایجاد رغبت بیشتر در دیگران و نیز کمک به شکستن قبح اینگونه گناهان نزد مسلمانان، ولو ناخواسته، در گرایش دیگران به بی‌عفتی و فساد و فحشا نقشی به عهده می‌گیرد.
تلگرام قابل توجه کسانی که عضو کانال‌های غیر اخلاقی تلگرام هستند

به گزارش بامردم، وقتی می‌خواهیم در یک کانال تلگرام از هر نوع عضو شویم، این امر که تعداد اعضا صد نفر باشند یا ۱۰ هزار نفر، به طور طبیعی در تصمیم ما در پیوستن به آن کانال مؤثر است. پس با عضویت در یک کانال، فقط خودمان را عضو نمی‌کنیم، بلکه همزمان، با افزایش دادن تعداد اعضای آن کانال، افراد دیگری را هم به پیوستن به آن تشویق می‌کنیم.

در قرآن معمولا وعده عذاب‌ها برای آخرت است، اما در موارد استثنایی از جمله در آیه ۱۹ از سوره نور، وعده عذاب آن هم به صورت «عذاب الیم هم در دنیا و هم در آخرت» داده شده است.

اما برای چه کسانی؟ ترجمه آیه این است: کسانی که «دوست داشته باشند» در میان مسلمانان فحشا اشاعه داده شود، به «عذاب دردناک هم در دنیا و هم در آخرت» دچار خواهند شد.

متأسفانه کسی که عضو کانال ضد عفت عمومی (از نوع تصویری و غیر تصویری) در تلگرام می‌شود، با بالا بردن تعداد اعضا و ایجاد رغبت بیشتر در دیگران و نیز کمک به شکستن قبح اینگونه گناهان نزد مسلمانان، ولو ناخواسته، در گرایش دیگران به بی‌عفتی و فساد و فحشا نقشی به عهده می‌گیرد.

ایکنا/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.