یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43600 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2452×
عدم استقبال از کمیسیون فرهنگی نگران‌کننده است
20 خرداد 1395 ساعت: 10:59
شناسه : 6881
1

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال کم نمایندگان برای عضویت در کمیسیون فرهنگی این مسأله را ضعفی نگران کننده دانست که باید برطرف شود. به گزارش بامردم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگویی عنوان کرد: مسأله فرهنگ مسأله‌ای است که مقام معظم رهبری نیز در مورد آن مسائلی را عنوان کردند، اگر کشوری […]

پ
پ

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال کم نمایندگان برای عضویت در کمیسیون فرهنگی این مسأله را ضعفی نگران کننده دانست که باید برطرف شود.

به گزارش بامردم، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگویی عنوان کرد: مسأله فرهنگ مسأله‌ای است که مقام معظم رهبری نیز در مورد آن مسائلی را عنوان کردند، اگر کشوری با اقتصاد و نرخ رشد بالا اما از نظر فرهنگی تهی داشته باشیم فایده‌ای ندارد. او ادامه داد: مجلس نیز در رأس امور است و می‌تواند کارها و اقدامات زیادی انجام دهد؛ متأسفانه عدم استفاده از کمیسیون فرهنگی در بیرون نماد خوبی ندارد و این باعث می‌شود که عقب‌افتادگی فرهنگی‌مان تشدید شود.

نماینده مردم رشت، تأکید کرد: حق این بود که حداقل روحانیون مجلس و کسانی که سبقه فرهنگی دارند در کمیسیون فرهنگی جمع شوند. جعفرزاده خاطرنشان کرد: این ضعف، نگران کننده است؛‌ اشکالی است که باید برطرف شود و فکر می‌کنم در حکمیتی که شعبه‌ها انجام می‌دهند قدری این مسئله برطرف شود.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.