یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
پوشش 3700 نقطه حساس در داخل و خارج کشور توسط پدافند هوایی/ رونمایی از شناورهای سطحی و زیر سطحی پیشرفته نداجا
20 خرداد 1395 ساعت: 12:43
شناسه : 6901
1

در هفته ای که گذشت برنامه ها و مراسم های مختلفی در سطح کشور انجام شد و فرماندهان نظامی اعم از فرماندهان سپاه و ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح نیز سخنان با اهمیتی را در این مراسم ها بیان کردند. به گزارش بامردم، در هفته ای که گذشت برنامه ها و مراسم های مختلفی […]

پ
پ
??????? ????? ???????????? ????????? ??????? ???? ???? ???????????
در هفته ای که گذشت برنامه ها و مراسم های مختلفی در سطح کشور انجام شد و فرماندهان نظامی اعم از فرماندهان سپاه و ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح نیز سخنان با اهمیتی را در این مراسم ها بیان کردند.

به گزارش بامردم، در هفته ای که گذشت برنامه ها و مراسم های مختلفی که در سطح کشور انجام شد و فرماندهان نظامی اعم از فرماندهان سپاه و ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح نیز سخنان پر اهمیتی را در برخی از این مراسم ها بیان کردند که در ادامه مهمترین این خبرها را مرور می کنیم:
پوشش 3700 نقطه حساس در داخل و خارج کشور توسط پدافند هوایی
امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: تعداد نقاط حساس در کشور ما مشخص است و پدافند هوایی از 3700 نقطه حساس و حیاتی دفاع می‌کند و این 3700 نقطه در داخل و فرای مرزهای کشور تحت پوشش پدافند هوایی قرار دارند؛  دکترین دفاعی پدافند هوایی مبتنی بر تهدید 360درجه‌ای است و کلیه سامانه‌های توپخانه‌ای، راداری، موشکی، شنود الکترونیکی و دیده‌بانی ما باید از یکدیگر مطلع باشند و به صورت یکپارچه عمل کنند تا یک دفاع منسجم و شبکه‌ای داشته باشیم.
آمریکایی‌ها به دنبال اجرای اسلام عربستانی در ایران هستند
امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز پس از اجرای برجام، دشمنان در پی مسائلی هستند که حمایت ایران از مقاومت مردم سوریه، عراق و لبنان را از بین ببرند و بحث رابطه با رژیم صهیونیستی را پیش بکشند؛  دشمن با عمل نکردن به وعده هایش در برجام غیر قابل اطمینان بودن خود را بار دیگر ثابت کرد؛ امریکایی ها به دنبال اجرای اسلامی شبیه به اسلام عربستانی در ایران هستند.
حمایت سازمان پدافند غیر عامل از شرکت‌های دانش‌بنیان سایبری کشور
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل با ابراز تاسف از نگاه فرهنگی برخی مسئولان مرتبط با امنیت فضای سایبری کشور نسبت به محصولات خارجی در مقایسه با تولیدات داخل گفت: این سازمان همواره از شرکت‌های دانش‌بنیان سایبری داخلی حمایت می‌کند و ما مطمئنیم اگر در این زمینه حمایت‌های لازم صورت گیرد نیازی به خرید از خارج کشور نخواهیم داشت.
دشمن در پرتو جنگ نرم به‌دنبال تصرف «خرمشهر دل‌ها» است
سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند “خرمشهرها درپیش است” یعنی چه؟ دشمن در پرتو جنگ نرم می­ خواهد خرمشهر دل هارا درمشت خود بگیرد! دشمن درجنگ نرم می­ خواهد افکار را در دست خود بگیرد و سرمایه­ گذاری درشبکه­ های ماهواره ­ای و فضای مجازی را جایگزین سرمایه ­گذاری در ساخت تسلیحات نظامی کند،  تا سنگرها ی ایمانی را فرو بریزد، وقتی این سنگرها فرو ریخت روح انقلابی را بگیرد و ملتی که در ۱۵ خرداد قیام کرد و از اسلام درباری به سمت اسلام انقلابی روی آورد کم کم از اسلام انقلابی فاصله بگیرد و به سمت اسلام آمریکایی رو بیاورد.
هجمه دشمن به آینده‌سازان کشور با راه‌اندازی 176 کانال ماهواره‌ای
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با بیش از 176 کانال ماهواره‌ای و چندین هزار شبکه مجازی مخرب جوانان ما را مورد رگبار برنامه‌های فاسد خود قرار داده تا بدین ترتیب آینده سازان کشورمان را دچار گمراهی کند.
«پهپاد» پنجمین رکن نیروی دریایی سپاه است
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پهپاد پنجمین رکن نیروی دریایی سپاه به لحاظ توان رزم و عملیات است؛ با گذشت زمان نقش پهپادها و پرنده هایی که در این طیف قرار می گیرند در نیروهای مسلح دنیا بیش از پیش آشکار می شود؛  پهپاد می تواند در چارچوپ تعاریف نیروی دریای سپاه که با تعاریف مرسوم دنیا از توان دریایی متفاوت است، جایگاه خود را بیابد؛ نیروهایی که در یگان پهپاد خدمت می کنند در درجه اول می بایست همتراز یک انسان مسلمان شیعه انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یک پاسدار متکی به ایمان و باور به وعده های خداوند بوده و از شور و نشاط و ابتکار عمل برخوردار باشند تا بتوانند به نحو احسن در کارها پیش بروند.
رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته در سال “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل”
امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی چند شناور در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبرداد و گفت: امسال از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته که در نیروی دریایی ارتش ساخته شده رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.