یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
سخنان آقای رفیعی از تفکر برخاسته نیست/انتظار داشتم ایشان را در کنگره هشت هزار شهید استان ببینیم
21 خرداد 1395 ساعت: 11:39
شناسه : 7032
2

اظهارات عجیب حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه قم با عنوان «برخی نقاط گیلان از نظر حجاب با اروپا فرقی ندارد/برخی در خیابان‌های گیلان با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند» طی این چند روز واکنش‌های متعددی را از جانب مردم، مسوولین و چهره های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی به همراه داشته است. برخی از آن دفاع […]

پ
پ

اظهارات عجیب حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه قم با عنوان «برخی نقاط گیلان از نظر حجاب با اروپا فرقی ندارد/برخی در خیابان‌های گیلان با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان حضور داشتند» طی این چند روز واکنش‌های متعددی را از جانب مردم، مسوولین و چهره های سیاسی،اجتماعی و فرهنگی به همراه داشته است. برخی از آن دفاع می کنند و البته تعداد بیشتری آن را غیرمنصفانه و ناشی از اطلاعات ناقص و قضاوت نادرست می دانند.

دکتر فیروز فاضلی

به گزارش بامردم، دکتر فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نیز با اشاره به برخی قسمت های سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی گفت: وقتی سخنی نقض و نادرستی را می شنویم باید بزرگوارانه از آن بگذریم.

او افزود: سخنان حجت الاسلام رفیعی با توجه به منش گیلانیان و علوی بودن آن ها و با توجه به این که ما در همین شهر زندگی می کنیم سخنان قابل اعتنایی نیست و از تفکر برخاسته نیست؛ پس باید از سخنی که مبتنی بر دقت نظر نباشد بزرگوارانه بگذریم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه از شخصیت های فرهنگی انتظار می رود که در مورد مسائل فرهنگی با دقت نظر بیشتری اظهارنظر کنند تصریح کرد: ما در گیلان دو میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت داریم که بعضا در تعطیلات همین مقدار مهمان نیز از نقاط دیگر ایران به گیلان سفر می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: انتظار داشتم ایشان را در کنگره هشت هزار شهید استان یا در مسابقات بین الملی قرآن و یا مجمع روحانیون که در گیلان برگزار شد ببینیم اما نمی دانم ایشان چه زمانی وارد گیلان شدند و به کجاها رفتند که اینگونه در مورد گیلان صحبت کرده اند.

فاضلی در آخر از تمام چهره های فرهنگی، اجرایی و سیاسی که طی این چند روز نسبت به صحبت های رفیعی واکنش نشان دادند تشکر کرد. / گیل نگاه

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.