یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
تلاش نمایندگان گیلان بر خاتمه واردات برنج است/ نباید دستاوردهای برجام را کتمان کنیم
21 خرداد 1395 ساعت: 11:51
شناسه : 7038
1

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرجام رسیدن معاهده برجام گفت: این امر تمرینی برای رسیدن به نقطه ی نهایی بوده است و نباید دستاوردهای برجام را کتمان کنیم به گزارش بامردم، مهرداد لاهوتی عصر امروز در نشست مجمع استان نمایندگان گیلان اظهار داشت: استان گیلان با وجود تمام معضلات رتبه سوم […]

پ
پ

مهرداد-لاهوتی

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرجام رسیدن معاهده برجام گفت: این امر تمرینی برای رسیدن به نقطه ی نهایی بوده است و نباید دستاوردهای برجام را کتمان کنیم

به گزارش بامردم، مهرداد لاهوتی عصر امروز در نشست مجمع استان نمایندگان گیلان اظهار داشت: استان گیلان با وجود تمام معضلات رتبه سوم صنعت در کشور دارد و ۱۳۰۰ طرح گردشگری در حال حاضر در دست انجام است .

وی افزود : مقام معظم رهبری و دولت محترم تاکید بسیار زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند و باید مسئله افزایش سرمایه در گردش در گیلان را به جد پیگیری کنیم .

رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: رفع معضلات اقتصادی در کشور با تلاش دولت در حال انجام است و نمایندگان مردم در مجلس به عنوان خدمتگزاران مردم نیز در مورد مرتفع کردن معضلات کمر همت بسته اند .

لاهوتی با اشاره به فرجام رسیدن معاهده برجام گفت: این امر تمرینی برای رسیدن به نقطه ی نهایی بوده است و نباید دستاوردهای برجام را کتمان کنیم.

وی تصریح کرد :برای جابجایی پول ایران در بازارهای بین المللی مجبور به استفاده از بابک زنجانی ها در آن دولت بودند چون پول ایران برای معاملات مالی نمی توانست به راحتی توسط بانک ها جابجا شود .

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد محصولات کشاورزی استان خاطر نشان کرد : در زمینه چای و نوغان فعالیت های خوبی صورت گرفته است و در مورد برنج هم نمایندگان گیلان این وفاق را دارند که داستان واردات برنج را خاتمه بخشیم و راه را برای کشاورزی و برنج استان بگشاییم.

*نماینده فومن و شفت: نباید اشتباه عده ی قلیلی را به پای تمام مردمان یک منطقه گذاشت

همچنین حجت الاسلام مهدی افتخای نماینده مردم فومن و شفت در این نشست با اشاره به سخنرانی اخیر در مورد مسئله حجاب در گیلان گفت: استان گیلان افتخارات زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و نباید اشتباه عده ی قلیلی را به پای تمام مردمان یک منطقه گذاشت.

وی افزود :بحث پوشش و حجاب از مسایل مهم در جامعه اسلامی است و مردم گیلان مردم شهید پرور ؛ولایت مدار و مذهبی هستتد و مساله بی حجابی را تقبیح می کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.