یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
ادامه بارندگی ها در گیلان تا اوایل هفته پیش رو
21 خرداد 1395 ساعت: 15:18
شناسه : 7052
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی ها و احتمال رعد و برق در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد. به گزارش بامردم، مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه خنک و ناپایدار در منطقه می باشد که این شرایط موجب […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی ها و احتمال رعد و برق در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش بامردم، مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه خنک و ناپایدار در منطقه می باشد که این شرایط موجب ابرناکی، بارندگی، رعد و برق و وزش باد خواهد شد.
وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، بعضی ساعت ها بارندگی، احتمال رعد و برق، وزش باد، نواحی جنوبی استان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی ابری و بارش پراکنده عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی، احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی کاهش ابر پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و کمینه دما را با ۱۳ درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.
وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۲۵ و ۲۰ درجه سلسیوس ثبت شده است.
وی بیشترین میزان بارندگی در استان طی شبانه روز گذشته را با نزدیک به ۱۳ میلیمتر مربوط به آستارا و پس از آن با نزدیک به شش میلیمتر مربوط به ایستگاه کشاورزی رشت عنوان کرد.
غلامی کمینه دمای فردا را نیز با ۱۳ درجه مربوط به ماسوله و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.