جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
حادثه مرگبار در جاده مسکن مهر رشت+ تصاویر
21 خرداد 1395 ساعت: 15:24
شناسه : 7055
3

عصر دیروز تصادف مرگبار یک پژو ۲۰۶ در نزدیکی پمپ cng مسکن مهر رشت منجر به از دست دادن جان جوانی حدود ۱۸ ساله و در جراحت شدید یک سرنشین دیگر شد. به گزارش بامردم، در پی سرعت زیاد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و برخورد شدیدش با دکل برق جان راننده اش را گرفت […]

پ
پ

عصر دیروز تصادف مرگبار یک پژو ۲۰۶ در نزدیکی پمپ cng مسکن مهر رشت منجر به از دست دادن جان جوانی حدود ۱۸ ساله و در جراحت شدید یک سرنشین دیگر شد.

به گزارش بامردم، در پی سرعت زیاد یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ و برخورد شدیدش با دکل برق جان راننده اش را گرفت و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

photo_2016-06-10_14-21-47

 این حادثه در ساعت ۱۸:۳۷ دقیقه مورخ ۲۰ خرداد ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بی درنگ ۲ دستگاه خودروی نجات و اطفایی از ایستگاههای ۱۱و۲ آتش نشانی بهمراه ۹ آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار لاکان- مسکن مهر-جنب ایستگاهCNG اعزام شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به شدت با دکل برق برخورد و موجبات محبوس شدن راننده و یک تن سرنشین را فراهم نمود.

وی با بیان اینکه در این حادثه بعلت شدت تصادف راننده در دم فوت نموده بود افزود: آتش نشانان سریعا پس از ایمن سازی محل حادثه بوسیله دستگاه نجات نسبت به رها سازی فرد مصدوم از داخل خودروی متلاشی شده اقدام نمودند.

همین گزارش حاکی است: راننده خودروی سواری که به شدت در داخل پاره های آهن محبوس شده بود توسط تیم نجات آتش نشانان به بیرون از خودرو انتقال یافت.

photo_2016-06-10_14-21-33

گفتنی  است: این حادثه ۳ مصدوم دیگر نیز در برداشت که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.