یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
برخی مسافران سوغات بد را به ملت گیلان تزریق می کنند/ آن ها گمان می کنند شمال یعنی شلوارک پوشیدن و بدحجابی
21 خرداد 1395 ساعت: 18:24
شناسه : 7081
1

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه برخی از هرکجای ایران به گیلان می آید، شلوارک به تن می کنند و فکر میکند در گیلان آزادی است،گفت: متاسفانه عده ای فکر می کنند که شمال یعنی شلوارک پوشیدن و بدحجابی و بی حیایی به گزارش بامردم، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام […]

پ
پ

حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی2

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه برخی از هرکجای ایران به گیلان می آید، شلوارک به تن می کنند و فکر میکند در گیلان آزادی است،گفت: متاسفانه عده ای فکر می کنند که شمال یعنی شلوارک پوشیدن و بدحجابی و بی حیایی

به گزارش بامردم، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام رفیعی در ارتباط با وضعیت حجاب در استان گیلان اظهار کرد: ایشان گیلان را متهم به بدحجابی کرد که برای من ناراحت کننده بود، اگرچه شاید قصد بدی نداشته باشد اما این مسئله برای ما بد و زشت است و در شان ما نبود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و اسلام دین فرهنگ است، گفت: قرآن نیز به فرهنگ سازی تاکید دارد، چون خیلی از ارزش ها با سستی در فرهنگ و نبود فرهنگ مناسب از بین می رود.

امام جمعه لاهیجان خاطر نشان کرد: استان گیلان و وضعیت فرهنگی گیلان را باید با آن شرایط حساس، که استانی توریستی و مسافرپذیر است و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور به این شهر می آیند، نگاه کرد.

عبدالله زاده افزود: با نگاهی به پلاک ماشین ها متوجه می شویم که اکثر آنها مسافر و از استان های دیگر به گیلان می آیند و سوغات بد را به ملت گیلان تزریق می کنند، اما مردم گیلان، باز با این همه هجمه فرهنگی، دین شان را حفظ می کنند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه برخی از هرکجای ایران به گیلان می آید، شلوارک به تن می کنند و فکر میکند در گیلان آزادی است،گفت:  متاسفانه عده ای فکر می کنند که شمال یعنی شلوارک پوشیدن و بدحجابی و بی حیایی.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی با بیان اینکه اگر چه بی حجاب ها و بدحجاب ها ممکن است از امر به معروف بدشان بیاید گفت: اما بالاخره کار ما به جای حساس می رسد و این قضیه یک نیاز است.

عبدالله زاده با بیان اینکه مردان وظیفه کنترل و مدیریت اعضای خانواده و همسر خود را برعهده دارند و اگر زن به گناه بیفتند، نیمی از آن برگردن مرد خواهد بود افزود: بعضی از کسانی که از آنها انتظار نداریم، وقتی که در خیابان او را ببنیم خجالت می کشیم به او نزدیک شویم، آن قدر که حجاب همسرشان نامناسب است، اگر وضعیت حجاب زن و فرزند برخی مدیران به این صورت باشد، مردم چگونه درباره آنها قضاوت خواهند کرد. کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.