جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
دستگیری سارقان به عنف در لاهیجان
21 خرداد 1395 ساعت: 20:12
شناسه : 7092
2

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از انهدام باند سارقین با کشف ۶ فقره سرقت به عنف در این شهرستان خبر داد. به گزارش بامردم به نقل از «لاهیجان»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و با توجه به حساسیت موضوع و اعلام قرارگاه مبارزه با سرقت استان گیلان، مراتب به صورت ویژه […]

پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از انهدام باند سارقین با کشف ۶ فقره سرقت به عنف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بامردم به نقل از «لاهیجان»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و با توجه به حساسیت موضوع و اعلام قرارگاه مبارزه با سرقت استان گیلان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل کلانتری ۱۱ تختی این شهرستان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری منابع مخبرین، سرانجام سه سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های فنی پلیس به شش فقره سرقت اعتراف کردند که متهم به هویت(م-خ) ۴۱ساله پس از بازجویی فنی پلیس به ۲فقره سرقت و یک پنل آیفون تصویر و یک عدد پمپ آب در سطح شهرستان، متهمین(ا-ث) ۲۸ساله و (آ-ا) ۲۷ساله پس از تحقیق و بازجویی به ۴فقره سرقت به عنف در شهرستان لاهیجان، بندرانزلی و رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: پس از بررسی سوابق کیفری متهمان، مشخص شد نامبردگان دارای سوابق متعدد کیفری می باشند.
سرهنگ قاسمی با بیان این که متهمان با قرار وثیقه ۱۰ میلیارد ریالی روانه زندان شدند، گفت: تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت های دیگر ادامه دارد.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.