یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
روسای اوقاف لاهیجان و لنگرود معارفه شدند+عکس
22 خرداد 1395 ساعت: 20:12
شناسه : 7143
2

حجت الاسلام یوسف زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان جای خود را به حجت الاسلام بازدار دادند و در شهرستان لنگرود نیز حامد اسماعیل پور بعنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان بجای حجت الاسلام بازدار منصوب گردید . به گزارش بامردم، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید ادارات […]

پ
پ

فرمانداری-لاهیجان

حجت الاسلام یوسف زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان جای خود را به حجت الاسلام بازدار دادند و در شهرستان لنگرود نیز حامد اسماعیل پور بعنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان بجای حجت الاسلام بازدار منصوب گردید .

به گزارش بامردم، مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید ادارات اوقاف شهرستان های لاهیجان و لنگرود در محل فرمانداری شهرستان های متبوع برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عادلی ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در آئین مراسم تکریم و معارفه روسای جدید اوقاف شهرستان های لاهیجان و لنگرود، گفت : اوقاف در سه حوزه موقوفات قرآن و بقاع متبرکه ماموریت های دشواری دارد و ما باید در این حوزه ها تاثیرگذار باشیم که بحمدالله با زحمات هیئت امناء محترم بقاع متبرکه، متولیان، مسئولین شهرستانی و همکاران بنده در زمینه قرآنی بسیار خوب و قابل توجه توانستیم ظاهر شویم در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه نیز توانستیم با انجام برنامه های فرهنگی متنوع و وسیع و اجرای امینانه نیات واقفین بسیار خوب ظاهر شویم که این عملکرد باعث افزایش وقف در استان گیلان در سالهای اخیر شده است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در سطح بقاع متبرکه داریم که از جمله آن برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ۹ شهرستان خواهد بود، همچنین ویژه برنامه های افطاری ساده که با هدف تبلیغ زندگی ساده نیز از برنامه ها این اداره در ایام ماه مبارک می باشد.
وی همچنین افزود : موقوفات نیز جزو خط قرمز ماست چون حق شرعی سنگین بسیار دارد و ما امانتدار موقوفات هستیم و باید از آنان بخوبی مواظبت و مراقبت نمائیم.
عادلی همچنین گفت: یکی از برنامه های ما نیز سرمایه گذاری بروی موقوفات است که در سال اقتصاد مقاومتی امیدواریم بتوانیم کام های خوبی برداریم.
همچنین در این مراسم جوادی، فرماندار شهرستان لنگرود ضمن تاکید بر برخورد با موقوفه خواران، بقاع متبرکه را منشاء آبادانی و برکت دانست.
در این مراسم حجت الاسلام یوسف زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لاهیجان جای خود را به حجت الاسلام بازدار دادند و در شهرستان لنگرود نیز حامد اسماعیل پور بعنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان بجای حجت الاسلام بازدار منصوب گردید ./دیارمیرزا
فرمانداری-لاهیجان-دوم
اوقاف-لنگرود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.