یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43609 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2452×
رودبار شهرستانی توانمند با معضلاتی فراوان/ راه اندازی واحدهای های صنعتی خاموش و نیمه فعال را در برنامه داریم
22 خرداد 1395 ساعت: 20:14
شناسه : 7147
2

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه تلاش نمایندگان حل مشکلات ملی، استانی و منطقه ای است، گفت: رودبار شهرستانی بسیار توانمند و با پتانسیلی بالا است اما همواره با مشکلات فراوانی روبرو بوده است به گزارش بامردم، منوچهر جمالی نمایندگی را افتخار و مسئولیت سنگینی دانست که از جانب مردم به افراد واگذار شده  […]

پ
پ

منوچهر-جمالی1-748x498-250x172

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه تلاش نمایندگان حل مشکلات ملی، استانی و منطقه ای است، گفت: رودبار شهرستانی بسیار توانمند و با پتانسیلی بالا است اما همواره با مشکلات فراوانی روبرو بوده است

به گزارش بامردم، منوچهر جمالی نمایندگی را افتخار و مسئولیت سنگینی دانست که از جانب مردم به افراد واگذار شده  است.

وی با بیان اینکه تلاش نمایندگان حل مشکلات ملی، استانی و منطقه ای است، گفت: رودبار شهرستانی بسیار توانمند و با پتانسیلی بالا است اما با مشکلات فراوانی روبرو بوده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، اعلام کرد: رهبر انقلاب فرمایش هایی را در رابطه با مشکلات مردم از جمله مشکلات معیشتی و بیکاری داشت، بیان کرد: تلاش ما این است که همه توان خود را بگذاریم تا بتوانیم قدم هایی در بخش ایجاد ظرفیت های شغلی، در بخش صنعت، توریسم و گردشگری و در رابطه با واحدهای صنعتی و تولیدی درشهرستان برداریم تا با بررسی هایی انجام شده نواقصی که هست را برطرف کنیم.

راه اندازی واحدهای های صنعتی خاموش و نیمه فعال را در برنامه داریم

جمالی ادامه داد: باید تا جایی که امکان دارد برای راه اندازی واحدهای های صنعتی خاموش و نیمه فعال کمک کنیم و کمک به  واحدهای فعال هم در برنامه داشته باشیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس در رابطه با زیتون این شهرستان، اعلام کرد: میانگین برداشت زیتون در باغات ما حدود دوتن در هکتار است.

وی با بیان اینکه صحبت هایی را در این خصوص با معاون وزیر جهاد کشاورزی داشته ایم، گفت: در بخش کشاورزی تلاش ما این است که بتوانیم هر آنچیزی که ازدست ما برمی آید برای عزیزان کشاورز هم در شهرستان و هم در استان انجام دهیم و توان خود را در مجمع نمایندگان در این بخش برای رونق بخش کشاورزی به کار بگیریم.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتحادی که بین نمایندگان استان  مسئولان گیلان وجود دارداستاندار در این بخش بیشتر در خدمت مردم عزیزمان باشیم.

کاسپین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.