یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
مسئول دبیرخانه مجمع نمایندگان استان گیلان منصوب شد
23 خرداد 1395 ساعت: 2:02
شناسه : 7159
1

بامردم: طی حکمی از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان «مهدی لطیفی» به عنوان مسئول دبیرخانه مجمع نمایندگان استان گیلان در دوره دهم منصوب و در این سمت ابقا شد. در این حکم خطاب به مهدی لطیفی آمده است: با توجه به تعهد, سوابق و تجربه های موفق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول دبیرخانه مجمع […]

پ
پ

مهدی لطیفی

بامردم: طی حکمی از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان «مهدی لطیفی» به عنوان مسئول دبیرخانه مجمع نمایندگان استان گیلان در دوره دهم منصوب و در این سمت ابقا شد.

در این حکم خطاب به مهدی لطیفی آمده است:

با توجه به تعهد, سوابق و تجربه های موفق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول دبیرخانه مجمع نمایندگان استان گیلان در دوره دهم منصوب می شوید.

امیدواریم در تدوین برنامه اجرایی, کارگروه ها و برنامه های استانی, ارائه گزارش های مدون سیاسی, اجتماعی و اقتصادی به مجمع نمایندگان, برگزاری هم اندیشی نمایندگان با دستگاه های اجرایی, اصحاب رسانه,دانشگاهیان و تشکل های بخش خصوصی و ارتباط و تعامل با دستگاه ها و سازمانها اهم وظایف جنابعالی خواهد بود.

انشاالله کمافی سابق در تحقق اهداف و راستای وظایف قوه مقننه منصور باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.