یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پارک جنگلی انزلی
23 خرداد 1395 ساعت: 10:27
شناسه : 7169
1

شهردار انزلی از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پارک جنگلی این شهر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری به بخش‌خصوصی در شهر انزلی وجود دارد. به گزارش بامردم، رضا پورشعبان در بندرانزلی استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری را از اهداف مهم خواند و اظهار کرد: سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های گیلان پیشنهاد سرمایه‌گذاری […]

پ
پ

رضا-پورشعبان1-400x300

شهردار انزلی از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پارک جنگلی این شهر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری به بخش‌خصوصی در شهر انزلی وجود دارد.

به گزارش بامردم، رضا پورشعبان در بندرانزلی استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری را از اهداف مهم خواند و اظهار کرد: سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های گیلان پیشنهاد سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پارک جنگلی شهرداری و پارک بی‌بی‌حوریه انزلی را به ما ارائه داد.

وی با بیان اینکه حدود یک ماه پیش پروژه سرمایه‌گذاری مذکور پیگیری و منجر به تشکیل یک جلسه شد، افزود: نمایندگان طرفین نظرها و خواسته‌های خود را در این جلسه بیان کردند و تصمیم بر آن شد تا یک ماه آینده تکلیف این سرمایه‌گذاری مشخص شود.

شهردار بندرانزلی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در پروژه مذکور، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری اولیه حدود ۷۰ میلیارد ریال در بخش پارک جنگلی موردنظر بخش‌خصوصی بود که در تلاش هستیم طبق چارچوب ضوابط و مقررات زمینه این سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی با اعلام آمادگی برای معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری دیگر به بخش‌خصوصی، گفت: سازمان همیاری نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده و علاقه‌مندیم از ظرفیت این سازمان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌خصوصی استفاده کنیم.

پورشعبان درباره تحقق بودجه سال ۹۵ شهرداری انزلی، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۵۳۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری انزلی مصوب شد که نسبت به دو سال پیش بالغ بر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی بخشی از بودجه پیشنهادی شهرداری انزلی را از محل درآمدهای پایدار عنوان کرد و یادآور شد: باید درآمدهای پایدار را تقویت کنیم.

شهردار بندرانزلی متذکر شد: یکی از درآمدهای پایدار که کمک بسیاری به شهرداری‌ها می‌کند، ارزش افزوده است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.