پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403 Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43583 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2451×
 فروش خودروی آریزو 5 بزودی از سوی مدیران خودرو+ مشخصات فنی کامل
23 خرداد 1395 ساعت: 11:42
شناسه : 7178
2

شرکت مدیران خودرو نماینده محصولات چری چین در ایران از فروش خودروی جدید آریزو 5 در روزهای آینده خبر داد. به گزارش بامردم، شرکت خودروسازی چری چین که به عنوان یک خودروسازموفق چینی شناخته می شود و لقب موفق ترین صادر کننده خودرو را یدک می کشد با معرفی نسل جدید خودروهای خود نشان داد […]

پ
پ

شرکت مدیران خودرو نماینده محصولات چری چین در ایران از فروش خودروی جدید آریزو 5 در روزهای آینده خبر داد.

آریزو 5

به گزارش بامردم، شرکت خودروسازی چری چین که به عنوان یک خودروسازموفق چینی شناخته می شود و لقب موفق ترین صادر کننده خودرو را یدک می کشد با معرفی نسل جدید خودروهای خود نشان داد که به درستی نیازها و خواسته های بازار های بزرگ بین المللی را دریافته است.

آریزو 5 نشان دهنده زبان جدید طراحی چری می باشد که یک سدان زیبا وکاربردی با اندازه و ابعاد متناسب می باشد که هم برای مصرف شهری کارا می باشد و هم برای سفرهای خارج از جاده به اندازه کافی جا دار و راحت می باشد.

موتور 1.5 لیتری 116 اسب بخاری این خودرو بابهره گیری از تکنولوژی روز بازده مناسب و مصرف سوخت پائین داشته که این امر می تواند به عنوان نقطه قوت این محصول در کنار طراحی زیبا وامکانات مناسب قرار گیرد. همزمان با ورود این خودرو به بازارهای جهانی شرکت خودروسازی مدیران خودرو به عنوان شریک چری قصد دارد تا این خودرو را با لوگوی چری به عنوان دومین محصول چری واردبازار نماید تا این خودرو رقابت خود را با خودروهای کره ایی و اروپایی در سگمنت خود آغاز نماید.

فروش آریزو 5 به احتمال فراوان در عید سعید فطر آغاز شده ولی قیمت قطعی این محصول هنوز اعلام نشده است . بهایی که برای این خودرو در کشور چین تعیین شده بین 60,000 الی 90,000 هزار یوآن است.

آریزو 5

آریزو 5

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.