یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است
23 خرداد 1395 ساعت: 15:40
شناسه : 7210
2

 مشاور عالی شهردار رشت در نشست مجموعه مدیریت شهری رشت با بسیج : اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است. به گزارش  “بامردم” ، دکتر جباری مشاور عالی شهردار رشت در نشست مجموعه مدیریت شهری رشت با بسیج اداری گفت: برای عده ای ممکن است سوال بوجود بیاید که آیا این بحث ضرورت است یا انتخاب؟ در پاسخ […]

پ
پ

 مشاور عالی شهردار رشت در نشست مجموعه مدیریت شهری رشت با بسیج : اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است.

دکتر جباری مشاور عالی شهردار رشت

به گزارش  “بامردم” ، دکتر جباری مشاور عالی شهردار رشت در نشست مجموعه مدیریت شهری رشت با بسیج اداری گفت: برای عده ای ممکن است سوال بوجود بیاید که آیا این بحث ضرورت است یا انتخاب؟ در پاسخ به این گروه باید گفت که اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در کشور با سه بحران مهم «سبک زندگی» ، «کمبود آب» و «بحران اقتصادی» مواجه هستیم بیان داشت : امروز در شرایطی هستیم که درآمد دولت به گونه ای نیست که بتواند توسعه را راهبری کند و با وجود ۶ میلیون بیکار و نیاز به ۸۰۰ هزار میلیارد برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور و با توجه به وضعیت درآمدی دولت، اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است.

مشاور عالی شهردار رشت با بیان اینکه راه افتادن موج افشاگری یک متغیر مزاحم است ، خاطر نشان کرد : رشت یک شهر اقتصادی نیست و باید اقتصادی بشود و دو مسأله مهم در این مسیر «اعتماد سازی» و «برندسازی» است.وی افزود : وقتی یک سرمایه گذار می خواد به رشت بیاید رفتار های مدیریت شهری را مورد بررسی قرار می دهد و اگر احساس ناامنی داشته باشد این سرمایه رخ نخواهد داد.

دکتر جباری در ادامه با اشاره به نقش مهم بسیج در اقتصاد مقاومتی گفت : بسیج مکانیزمی است که می تواند حس تعلق سازمانی و روحیه سازمانی را تقویت کند ، در واقع آنچه که اقتصاد مقاومتی را محقق می کند مکانیزم اداری درست است و دوستان ما در بسیج اداری می توانند این فرهنگ را نهادینه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.