یکشنبه, 1 مهر 1403 Sunday, 22 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43611 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2452×
یکی از بهترین سواحل کشور در رودسر واقع شده / شهرداری با ایجاد محیطی امن و آرام خدمت گذار مسافرین و تمام شهروندان عزیز می‌باشد
24 خرداد 1395 ساعت: 14:00
شناسه : 7247
3

شهردار رودسر از برنامه های تابستانی این شهرداری در ساحل رودسر خبرداد. به گزارش بامردم، خداداد قنبرزاده اظهار کرد: شهر رودسر با برخورداری از15 کیلومتر نوار ساحلی همه ساله میزبان هموطنان عزیز از سراسر کشور پهناور ایران است. وی افزود: یکی از بهترین سواحل کشور در رودسر واقع شده و مجموعه شهرداری با ایجاد محیطی […]

پ
پ

شهردار رودسر از برنامه های تابستانی این شهرداری در ساحل رودسر خبرداد.

قنبرزاده.jpgشهردار رودسر
به گزارش بامردم، خداداد قنبرزاده اظهار کرد: شهر رودسر با برخورداری از15 کیلومتر نوار ساحلی همه ساله میزبان هموطنان عزیز از سراسر کشور پهناور ایران است.
وی افزود: یکی از بهترین سواحل کشور در رودسر واقع شده و مجموعه شهرداری با ایجاد محیطی امن و آرام خدمت گذار مسافرین و تمام شهروندان عزیز می‌باشد.

شهردار رودسر تصریح کرد: در دوسال اخیر با تمهیدات صورت گرفته و نگاه ویژه شورای اسلامی شهر ، تمام مسیرهای منتهی به ساحل بازگشایی شده و برای حضور مسافرین تسهیل گشته است.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد و احداث فضاهای ورزشی در ساحل از قبیل پیست آفرود، والیبال و فوتبال ساحلی، پیست اسب دوانی و همچنین راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی فضای مطلوبی را جهت استفاده مسافرین و همشهریان فراهم آورده ایم و امیدواریم بتوانیم تابستان خوب و خاطره انگیزی را ایجاد نمائیم.

قنبرزاده افزود: اقدامات لازم جهت آماده سازی طرح سالمسازی دریا از 13 خرداد ماه در ساحل رودسر در بخش های برادران و خواهران اغاز شده و بزودی اماده بهره برداری مردم فرهیخته رودسر و میهمانان گرامی خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.